joi, 31 mai 2012



   Deşi poza vorbeşte pentru sine, am simţit nevoia să adaug câteva cuvinte...
  

   Niciodată nu am fost o persoană răbdătoare, ca să zic aşa. Dacă ştiam că urma să plec undeva sau să fac ceva la un moment dat, număram zilele, chiar orele până atunci. Nu prea îmi place să aştept, trec la acţiune foarte repede, dar e drept că nu întotdeauna duc lucrurile la bun sfârşit...    
   Pur şi simplu nu-mi place să aştept, prefer să încep lucrul imediat şi să termin repede. Aşa că pentru mine conceptul "a aştepta ca ceva să se întâmple" e complet necunoscut. Prefer să trec la acţiune chiar dacă nu sunt mereu sigură că voi avea succes. Merg pe ideea "măcar am făcut tot posibilul!"

   So, Blair Waldorf, this time (like many times before), I agree with your statement.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!