marți, 14 august 2012

Je veux aller a la mer...

   Toată vara am avut un singur gând in minte: să ajung la mare! Pentru mine contează cu atât mai mult cu cât e primul an când plec fără ai mei şi îmi place tare mult ideea. În ultimele luni am tras din greu să-mi fac bănuţii mei, că parcă nu are farmec dacă merg în totalitate pe banii părinţilor (deşi contribuie şi ei la suma finală).
   Ideea de a pleca cu bani munciţi de mine e încântătoare, îmi dă o satisfacţie teribilă! Dar, mai mult decât atât, există o satisfacţie referitoare la faptul că voi decoperi locuri noi, evenimente noi, voi simţi nisipul sub tălpi şi apa sărată care îmi va mângâia corpul. Toate acestea alături de persoana iubită! Şi dacă aducem în ecuaţie şi soarele şi un bronz discret, totul devine perfect!
   Sper să am o vacanţă reuşită, relaxantă. Şi sper să vă bucuraţi şi voi de momente frumoase, că mai e puţin şi gata cu vara...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!