vineri, 21 septembrie 2012

Fall weather

   Astăzi a fost una din zilele de toamnă în care n-aş fi vrut să mă dau jos din pat dimineaţa!
   M-am trezit, iar când am deschis ochii am văzut pe geam cerul plumburiu, am constatat semi-întunericul din cameră şi am auzit sunetul stropilor de ploaie izbindu-se de pervaz. Un sunet atât de ciudat... Îl uram pentru că ştiam că voi ieşi în frig şi în ploaie. Deşi dacă aş fi avut şansa să rămân în pat, poate mi s-ar fi părut un sunet liniştitor, care m-ar fi ajutat să adorm.
   În această zi mi-aş fi dorit să fiu lângă el, să stăm în casă, la căldură, să ne uităm la un film şi să "ronţăim" ceva... Cer prea mult probabil, pentru că, în schimb, am primit câteva integrale şi programa de bac la română. Să nu uităm "discuţiile" filosofice. Superbă zi de vineri!...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!