vineri, 18 septembrie 2015

Avon Care - cremă de mâini cu lăptişor de matcă

Hello, girls!

   Ţin să vă spun de la început că aceasta este o postare spontană. Stau în bucătărie, la masă, mă documentez pentru un proiect şi îmi simt mâinile uscate. Dau fuga dincolo şi îmi aduc un aliat de încredere: crema de mâini cu lăptişor de matcă de la Avon. O folosesc de ceva timp şi constat că nu v-am scris despre ea pe blog, aşa că iată-mă scriind articolul neaşteptat. Sper să vă fie de folos :)



   Sunt aproape sigură că şi vouă vi s-a întâmplat să aveţi de nevoie de cremă de mâini în cele mai diverse locuri şi momente. De aceea multe femei au o cremă în geantă, una la birou şi mai multe în casă. E genul acela de produs din care ai "n" tuburi în locurile deja menţionate, dar e ok să îţi mai cumperi unul, pentru că oricum îl vei folosi.
   Şi eu am multe creme de mâini, dar azi vorbim despre una singură: Royal Jelly hand cream de la Avon Care. Imediat cum îi afli denumirea, te gândeşti automat la miere, la un miros dulce şi chiar aşa este! Are o aromă foarte plăcută, lucru care reprezintă un mare avantaj în opinia mea. Crema este transparentă, textura este puţin mai grasă şi hidratează în profunzime pielea. Touşi, datorită acestui fapt, se absoarbe puţin mai greu în piele, de aceea o folosesc cel mai des seara, sau în situaţiile în care nu mă grăbesc şi pot aştepta să intre în piele. 
  Este perfectă pentru pielea uscată şi cred că va fi un aliat de încredere în sezonul rece, când mâinile noastre sunt expuse la temperaturi foarte joase. Preţul este foarte rezonabil, variază între 5 şi 9 lei, în funcţie de campanie, iar recipientul are 100 ml.


   Care este crema de mâini pe care o folosiţi cel mai des? Aveţi şi voi mai multe creme prin diverse locuri?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!