sâmbătă, 5 septembrie 2015

Life lately (3)

Hello, girls!

   Am lipsit foarte mult de pe blog, datorită faptului că am fost prinsă cu altceva. Mi-a lipsit să scriu articole, să interacţionez cu voi, dar am încercat să rămân activă pe partea de citit, dacă pe partea de scris nu s-a putut. Treaba asta cu absenţa de pe blog nu a apărut numai datorită faptului că nu am avut timp, dar atunci când sunt concentrată pe altceva mi-e greu să găsesc inspiraţia necesară pentru a posta. 
   Totuşi, acum sunt aici şi vreau să mă întorc la obiceiul meu de a scrie. Şi, aşa cum se întâmplă după o pauză mai lungă, este nevoie să ajungem "la zi", iar acest lucru propun să îl facem cu o postare plină de poze a.k.a. Life Lately :)


Anul acesta am ales tot Sunny Beach ca destinaţie de concediu, dar am schimbat hotelul. Am avut parte de o săptămână foarte reuşită!


 Imediat după concediu am început practica la o companie din Braşov. Love this view!

 Şi dacă tot s-a deschis Starbucks şi la Braşov, cum să nu testăm noi sortimentele de vară? 

Reţeta perfectă pentru un weekend relaxant: COSMO & AriZona Green Tea with Honey

   Oficial, vara s-a terminat, dar se pare că vremea ţine cu noi şi ne mai oferă puţină căldură pe acest început de septembrie. Eu sper să avem o toamnă călduţă şi cu cât mai puţine ploi!

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!