luni, 27 iulie 2015

Days at the beach

Dear girls,

   Mai am exact o săptămână până la mult aşteptatul concediu la mare şi m-am pregătit temeinic cu toate produsele de care avem nevoie pentru o zi reuşită la plajă. Prin urmare, m-am gândit că ar fi frumos să vorbim despre aceste produse dimineaţa, la o cafea.




   Pentru protecţia corpului, anul acesta am decis să merg pe Nivea, un brand care nu încetează să ne surprindă cu produse de calitate, pliate pe dorinţele noastre. Eu îmi doresc să mă bronzez, dar vreau şi ca pielea mea să fie protejată şi să rămână sănătoasă, prin urmare am ales uleiul SPF 30 Protect&Bronze, care activează producţia de melanină şi asigură un bronz uniform, protejând pielea de efectele nocive ale soarelui. 
   Din câte produse After Sun am folosit, loţiunea după plajă de la Elmiplant Sun mi s-a părut cea mai bună, aşa că am revenit la ea. Ce îmi place la acest produs e textura lejeră şi aroma de aloe şi ceai verde care este extrem de revigorantă. Se absoarbe repede, calmează pielea şi oferă o senzaţie de răcorire.


   Pentru faţă am oscilat puţin între Avene Cleanance SPF 30 şi Bioderma Photoderm MAX 50+. De la Avene primisem o mostră pe care am apucat să o folosesc destul de mult şi părea chiar ok, fiind potrivită pentru tenul gras, cu imperfecţiuni. Totuşi, am reuşit să o testez şi pe cea de la Bioderma şi am rămas la ea, pentru că tenul rămâne mat, iar protecţia este mai mare. Textura lejeră o face un produs perfect pentru ten pe timpul verii şi, în plus, îmi place că menţine tenul hidratat.


   Părul este de multe ori neglijat atunci când mergem la plajă, iar al meu are vârfurile destul de uscate, prin urmare am decis să îi ofer şi lui protecţie împotriva razelor soarelui, cu ajutorul acestui spray de la Balea. L-am mai folosit în trecut şi mi-a plăcut aroma şi faptul că nu încarcă părul. 

   Ca să închei: produse avem, ne mai trebuie plaja. Am aşteptat concediul de mult timp, dar acum că mai e doar o săptămână, sunt din ce în ce mai nerăbdătoare.
 
   Voi ce produse folosiţi la plajă?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!