luni, 20 iulie 2015

Life lately

   Hello, girls!

   A trecut atât de mult timp... Este cea mai lungă pauză pe care am luat-o pe blog şi credeţi-mă că mi-a lipsit scrisul în tot acest timp. Totuşi, nu reuşeam să mă concentrez şi pe examene şi pe articolele pentru voi, aşa că am decis să fac lucrurile bine şi să revin aici doar după sesiune.
   De la ultimul articol s-au întâmplat multe, deci m-am gândit că cea mai bună variantă să revenim "la zi" este printr-o postare "Life lately" plină cu poze, iar în zilele următoare să continuăm cu produsele pe care le-am testat în ultima vreme.


 Combinaţia perfectă: cafea şi COSMO :)


  Chiar înainte să înceapă sesiunea, ne-am oferit o zi de plimbare, plină de soare şi zâmbete.

 Am gustat şi Magnum Loving Kiss cu Tiramisu. Yum yum!

 Ultima săptămână de examene: cea mai grea!

 Şi relaxarea de după ultimul examen...

 Alex mi-a găsit şi TicTac cu minioni <3



Iar marţea trecută am fost la un meci al Monicăi Niculescu din cadrul turneului WTA de la Bucureşti. A început să îmi placă să urmăresc tenisul din februarie, de când Simona Halep a participat la Dubai şi mi-am dorit super mult să văd un meci "live". Atmosfera e deosebită, nu se compară cu a urmări un meci din faţa televizorului.

   În linii mari, aşa au trecut zilele de la ultimul articol scris pe blog. Acum sunt în vacanţă şi, deşi în curând voi începe practica, voi avea mai mult timp şi mai multă inspiraţie să scriu pe blog.
   Sper că aţi rămas alături de mine! 

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!