vineri, 13 martie 2015

Review: Lapte de corp Les Plaisirs Nature, Yves Rocher

   Hello, girls!

   Deşi am lipsit în ultimele zile de pe blog pentru că am avut destul de multe pe cap, nu am putut să vă părăsesc cu totul şi am revenit azi cu un nou review. După cum v-am spus, semestrul acesta este foarte încărcat, plin de teme şi provocări, dar, deşi mă oboseşte, îmi şi place.
   Astăzi vreau să vă vorbesc despre laptele de corp din gama Les Plaisirs Nature de la Yves Rocher. A durat ceva până m-am decis ce aromă să aleg pentru că erau mai multe care îmi făceau cu ochiul, dar în final am ales mure bio.




   Trebuie să vă spun de la început că produsul mi-a plăcut foarte mult de la prima utilizare. Are o textură foarte uşoară, "silky", după cum îi spune şi descrierea, astfel că se absoarbe foarte repede în piele, lăsând-o catifelată. Deşi nu este foarte grasă, loţiunea hidratează foarte bine pielea.
   Despre miros, probabil nu e nevoie să spun prea multe: este absolut delicios! Nu este foarte dulce, iar asta e ceea ce îmi place la mure (şi motivul pentru care am ales această aromă în detrimentul celei de zmeură): faptul că mirosul este plăcut, dar nu extrem de dulce. Pielea rămâne frumos parfumată, iar folosirea acestei loţiuni devine un adevărat răsfăţ pentru corp.



   Ambalajul este de 400 ml şi a costat 25 lei. Într-adevăr, se găsesc multe loţiuni de corp la preţ mai mic, dar aceasta îşi merită fiecare bănuţ. Ambalajul nu vine cu pompiţă; pe aceea am cumpărat-o separat la preţul de 3 lei  şi vreau să vă spun că mi-a făcut viaţa mult mai uşoară. Era destul de greu să scot produsul din sticlă şi, de cele mai multe ori, ieşea prea mult.

   În concluzie, sunt foarte mulţumită de acest lapte de corp şi vreau ca pe viitor să încerc şi alte sortimente din gama Les plaisirs nature. Voi aţi folosit produse din această gamă? Ce impresie v-au lăsat?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!