duminică, 15 martie 2015

Pics of the week [98] & [99]

   Bună, fetelor!

   Aţi observat, probabil, că am apărut destul de rar pe blog în utlimele săptămâni. Nu îmi place şi nu vreau să mă plâng, dar nu prea am avut timp. Semestrul acesta este foarte încărcat, atât din punctul de vedere al orarului, cât şi al temelor, şi încerc, pe cât posibil, să ţin ritmul cu toate, să nu rămân în urmă, chiar dacă asta înseamnă mai puţin timp pentru blog. 
   Deşi suntem în 15 martie, afară nu e primăvară deloc; la Braşov e destul de frig, e înnorat şi bate un vânt cam rece. Aştept cu nerăbdare temperaturi mai ridicate şi momentul acela magic când trecem la ora de vară! Iubesc lumina şi mereu mă bucur enorm când dăm ceasurile înainte.


Bunătăţi de la Lidl: fursecuri cu ciocolată neagră şi nuci de Macadamia şi jelly beans.

Dimineţi frumoase: mic dejun la McDonald's

Şi înapoi la treabă.

Vedere asupra oraşului din sediul Siemens Industry Software, locul unde particip la un curs.

Şi un selfie în maşină :)

   Astea sunt toate pozele mele pentru postarea de azi. Dat fiind faptul ca am spus că mă voi opri la Pics of the week cu numărul 100, voi încerca să adun cât mai multe poze pentru ca ultimul articol din serie să fie cât mai interesant!

   Vă urez o săptămână frumoasă!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!