sâmbătă, 4 aprilie 2015

Life lately a.k.a. Pics of the week [100]

   Hello girls!

   Mă bucur atât de mult să mă întorc pe blog! Ultimele săptămâni au fost atât de pline, programul mi-a fost încărcat şi destul de obositor şi pur şi simplu m-a deconectat de la blog. 
   Dar, după cum v-am promis, urmează ultima postare Pics of the week, cea cu numărul 100, care nu va conţine poze doar dintr-o săptămână, ci din toate zilele care au trecut de la ultimul articol de acest gen.


Într-o zi de luni, când avem fereastră între cursuri, am mers cu fetele la o cafea. Am folosit acest răstimp să mai facem din teme pentru că avem foarte multe.

Am primit nişte superbe lalele roşii de la iubitul meu şi le-am pus la loc de cinste pe biroul meu, alături de citatul pe care l-am descoperit de curând şi care mă motivează maxim.

Săptămâna trecută am fost şi într-o excursie cu facultatea. A durat trei zile, iar traseul a inclus Sighişoara, Clujul şi Sibiul. Aici eram la o terasă din Sighişoara.

Feţe zâmbitoare - tot în Sighişoara.

Am ajuns în Cluj, a trebuit să trec şi pe la Starbucks. Vestea bună este că în curând vom avea şi la Braşov!

Şi o poză din autocar - cu Maria.

Plimbare - am ieşit să vedem şi noi noul mall deschis la Braşov :)

Şiii prima pizza mâncată la Pizza Hut.

Aşa lucrează fetele mai bine la facultate.

   Sper din suflet că v-a plăcut ultima serie de poze! Deşi am lipsit mult timp de pe blog, îmi propun să îmi fac din mai des să scriu şi să îmi împărtăşesc ideile cu voi, pentru că am câteva în minte.
   Aş vrea să le urez un Paşte fericit şi plin de linişte celor care sărbătoresc mâine!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!