miercuri, 29 aprilie 2015

Masca de faţă împotriva punctelor negre: Avon vs Oriflame

   Hello, ladies!

   Pentru mine, punctele negre reprezintă o problemă de foarte mult timp. Niciodată nu am reuşit să le ţin sub control, aşa că, citind un articol la Loredana, am decis să cumpăr masca pentru puncte negre din gama Pure Skin de la Oriflame. Ea scria că a folosit-o timp de 6 luni, dar eu nu am putut să rezist atât. 
   Acum vreo lună şi jumătate am comandat varianta similară din gama Clearskin de la Avon, deoarece o mai folosisem puţin în trecut şi ţineam eu minte că m-am înţeles bine cu ea.  Este clar că una din ele mi-a plăcut şi una nu, aşa e? Haideţi să vă povestesc mai pe larg...



   Am folosit masca de la Oriflame timp de două luni şi jumătate, aplicând-o de două ori pe săptămână. Ritualul este simplu: se aplică pe ten în strat subţire, se lasă să acţioneze în jur de 5 minute, timp în care ea se usucă pe ten, apoi se clăteşte.
    Încă de la început am simţit că îmi usucă puţin tenul, dar m-am gândit că nu e foarte grav, aplicând mereu loţiune tonică şi crema hidratantă după. Cu timpul, după fiecare utilizare, tenul meu era din ce în ce mai uscat, mă strângea îngrozitor şi parcă nu mai puteam rezista cu masca pe faţă până la uscarea acesteia. În plus, după două luni, nu văzusem nicio îmbunătăţire privind inamicii mei, aşa că am renunţat complet la ea.
   Ştiu că există persoane care s-au înţeles foarte bine cu acest produs, dat fiind faptul că suntem diferiţi şi fiecare tip de ten are nevoile lui. Mie nu mi s-a potrivit, pur şi simplu; e posibil ca tenul meu să fie mai sensibil la ingredientele sale. 

   Văzând că nu obţin efectele dorite, am apelat la un produs similar, de data aceasta de la Avon. După cum am mai spus, am avut o relaţie bună (dar scurtă) cu acesta în trecut şi m-am gândit că e timpul să mă convingă. Ritualul de aplicare este aproape acelaşi, în sensul că se aşteaptă ca masca să se usuce, adică să treacă de la nuanţa deschisă de albastru la alb.
   Bineînţeles, primul lucru pe care l-am urmărit a fost să nu îmi simt tenul uscat, dar, din fericire, acest lucru nu s-a întâmplat. După clătire tenul arată bine şi nu sunt semne de piele aspră. În ceea ce priveşte punctele negre, am observat că, treptat, ele sunt micşorate, iar pielea din zona cu probleme arată din ce în ce mai bine. Era de aşteptat că efectul nu va fi instantaneu, dar după o lună şi jumătate văd îmbunătăţiri şi am speranţa că la terminarea produsului, voi avea un ten perfect curat.


   În cazul ambelor produse, după clătire, am folosit loţiunea astringentă din gama Clearskin de la Avon pentru a închide porii, şi crema mea hidratantă de seară. 
   În ceea ce priveşte preţul, ambele măşti costă în jur de 10 lei (în funcţie de campanie), dar diferenţa apare la gramaj: cea de la Oriflame are 50 ml, iar cealaltă 75 ml. De asemenea, ambele au un termen de valabilitate de 12 luni de la deschiderea ambalajului.

   Voi cum luptaţi împotriva punctelor negre? Aţi folosit vreunul din aceste produse? 

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!