miercuri, 22 aprilie 2015

Povestea mea cu Yves Rocher - geluri de duş

   Hello, girls!

   De-a lungul timpului am observat că există anumite branduri de cosmetice de la care îmi plac foarte multe produse din cele pe care le-am încercat. Un astfel de exemplu este şi Yves Rocher: marea majoritate a produselor folosite m-au încântat şi, drept dovadă, am foarte multe cosmetice de la ei prin casă. 
   Astăzi vreau să vă vorbesc despre gelurile de duş din gama Jardins du Monde. În momentul de faţă am patru începute şi le folosesc prin rotaţie. Fiecare din ele este special în felul său, dar vă povestesc mai pe larg în cele ce urmează.


   
   Gelul de duş cu floare de lotus din Laos este cel mai fresh din cele de aici. Este genul de produs pe care îl alegi într-o dimineaţă caldă în care vrei să te încarci cu multă energie şi să ai parte de o aromă plăcută, florală. Mie îmi place foarte mult aroma de lotus şi de aceea am ales să cumpăr acest sortiment.

   Dacă printre florile tale preferate se numără magnolia, sigur îţi va plăcea gelul de duş cu această aromă. Mie îmi place pentru că, în opinia mea, are aroma unei plimbări prin parc în plină primăvară. Textura acestuia este mai cremoasă, şi deci mai potrivită dacă ai pielea mai uscată şi îţi doreşti hidratare.



   Poate că aţi auzit de multe ori vorbindu-se despre gelul de duş cu boabe de cafea din Brazilia. Ei bine, şi eu mă aflu printre cele al căror favorit este acest produs. Pur şi simplu combinaţia dintre aroma delicioasă şi textura catifelată este încântătoare şi mă face să cumpăr acest produs de câte ori am ocazia. Este absolut perfect pentru o seară relaxantă: îţi va mângâia pielea şi o va lăsa plăcut parfumată.

  Şi acum, închei colecţia cu cel mai hidratant produs din cele patru, gelul de duş cu orez violet din Laos. După folosire, pielea rămâne fină, perfect hidratată, iar mirosul este puţin diferit de cele anterioare, în sensul că este mai discret, puţin dulce, dar foate plăcut. Când l-am comandat n-am ştiut la ce să mă aştept, nu îmi puteam imagina mirosul orezului, dar am constatat că este chiar printre preferatele mele.

   
   Pe lângă cele patru sortimente prezentate mai sus, am mai folosit varianta cu lavanda din Provence. Acela a fost, de fapt, primul gel de duş din gama Jardins du Monde pe care l-am încercat. Mi-a plăcut enorm de la prima utilizare; îmi dădea împresia că mă plimb într-o grădină frumos parfumată şi mă relaxa foarte mult. Aş vrea să îl recumpăr cât de curând.


   Vorbind pe larg despre gama Jardins du Monde, îmi place mult modul în care sunt prezentate ingredientele principale, adică împreună cu provenienţa lor: lavandă din Provence, magnolie din China etc. În plus, ambalajele sunt drăguţe şi conţin o cantitate perfectă de produs. Iar despre preţ, eu zic că este destul de accesibil, gelurile de duş costând, de obicei, în jur de 8-9 lei.

   Acum vreau să vă întreb pe voi: aţi folosit gelurile de duş Jardins du Monde? Care este favoritul vostru?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!