luni, 6 aprilie 2015

I'll finish them by May

   Hello girls!

   Am observat că multe bloggeriţe adoptă ideea unui Project Pan, adică întocmesc o listă cu produse desfăcute dar neterminate din dulapul lor şi îşi propun să le termine într-o anumită perioadă de timp. Trebuie să spun că ideea nu mi se pare deloc rea, în sensul că de multe ori desfacem anumite produse şi uităm de ele, fie pentru că între timp am cumpărat altele asemănătoare, fie pentru că nu ni s-au părut extraordinare. 

   Astăzi îmi public şi eu lista cu produse pe care îmi propun să le termin în această lună. Sunt foarte sigură că am şanse să le termin în acest interval, pentru că ambalajele nu conţin cantităţi foarte mari de produs; am nevoie doar de puţină voinţă, iar această postare va fi ca un fel de reminder: "vezi că trebuie să foloseşti crema x, pentru că mai ai puţin din ea şi ar fi păcat să o arunci neterminată".

   Prin urmare, să trecem la lista mea!


  • Crema hidratantă pentru mâini şi picioare Planet Spa din colecţia Amazonian Treasures are un miros incredibil de plăcut, dar este şi destul de grasă. Prin urmare, evit să o folosesc în timpul zilei şi prefer să o las pentru înainte de culcare. Mai am foarte puţin din ea şi o voi lăsa de acum încolo lângă pat să fiu sigură că nu uit să o folosesc. Cred că va fi primul produs consumat de aici.
  • CC cream Elmiplant - am iubit acest produs încă de la prima utilizare, mai am puţin din el şi chiar mi-ar plăcea să îl pot consuma înainte să îl arunc. Din păcate va trebui să o fac destul de curând pentru că deja îi trece termenul de valabilitate. Găsiţi părerea mea detaliată aici.
  • Antiperspirantul Garnier Action Control este unul din favoritele mele, l-am cumpărat deja de multe ori, dar de data aceasta l-am abandonat în favoarea altor descoperiri. Şi din el mai am destul de puţin, deci cred că îl tremin luna aceasta. Îmi place mult pentru că protejează împotriva transpiraţiei şi are un miros foarte plăcut.
  • Urmează o altă cremă hidratantă pentru mâini şi picioare de la Planet Spa, de data aceasta din colecţia Egyptian Secrets. Şi aceasta are un miros absolut deosebit, dar are acelaşi "defect": faptul că este grasă şi intră destul de greu în piele. O voi păstra de asemenea pentru seară, şi o voi folosi după terminarea celei de mai sus.
  • Şamponul Nivea Color Protect l-am cumpărat ultima dată când m-am vopsit şi l-am consumat în proporţie de 80%, după care m-am întors la şamponul purificator de la Yves Rocher. Chiar dacă acum nu am părul proaspăt vopsit, îl voi folosi pentru că hrăneşte destul de bine, iar părul meu uscat la vârfuri are nevoie de asta.
  • Laptele de corp Dove Essential Nourishment a fost o adevărată încântare, încă de când l-am descoperit. Hidratează foarte bine pielea şi are acel parfum discret Dove pe care îl iubesc încă de când eram mică. Îmi doresc să îl termin cât mai repede deoarece cred că textura lui grasă nu se potriveşte cu anotimpul cald. Puteţi citi review-ul meu aici.
  • Last, but not least, deodorantul spray Gerovital H3 Fresh este una din descoperirile care m-au făcut să uit de Garnier. De fapt, nu doar varianta Fresh, ci şi celelalte sortimente Gerovital H3 m-au încântat foarte tare. Acesta este folosit în proporţie de 90% şi va fi şi el printre primele produse consumate din această listă.

   Acestea fiind spuse, la începutul lui mai voi reveni cu o nouă postare care să prezinte rezultatele acestui Project Pan. Sper să am succes şi să termin cât mai mult din ce mi-am propus.
   Voi aveţi astfel de liste cu produse pe care trebuie să le terminaţi?

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!