luni, 4 mai 2015

Hello, May! & NOTD Magic Effects Fringe

   Iată că a sosit şi cea mai iubită lună de primăvară! Din păcate nu cu vreme prea bună, dar să sperăm că lucrurile se vor schimba în zilele ce urmează.
   Deşi foarte multă lume nu concepe ideea de 1 mai fără a se afla la mare, noi n-am fost niciodată adepţii acestei idei. Toată aglomeraţia de pe drum, de pe plajă, din staţiuni nu este ceea ce ne dorim noi pentru mini-vacanţa de început de mai, deci am preferat să ne plimbăm în altă parte. De data aceasta am ales Alba Iulia şi am rămas uimiţi de cât de frumoasă poate fi cetatea de acolo şi de câte lucruri sunt de văzut în zonă.

   Totuşi, vă voi povesti detalii din călătorie într-o postare separată, pentru că acum vreau să sărbătorim începutul lunii cu o ojă nouă de la Avon, din colecţia Magic Effects, care se va lansa în campania 7/2015. Lacul de unghii este din gama Fringe, nuanţa se numeşte Tassled Trim, iar eu l-am folosit ca top coat, peste o altă nuanţă de la Avon, Naked Truth.



Aici am aplicat un singur strat.

Iar aici am aplicat două.

   După cum observaţi, în funcţie de intensitatea dorită, puteţi aplica mai multe straturi. De asemenea, contează mult să vă asiguraţi că rămân destul de mulţi "franjuri" pe pensulă atunci când o scoateţi din sticluţă.
   Trebuie să vă spun că nu este chiar manichiura mea favorită, dar arată destul de drăguţ. Voi ce părere aveţi de acest lac de unghii? Aştept părerile voastre.

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!