miercuri, 13 mai 2015

Finished them?

   Hello, girls!

   Acum o lună şi jumătate, vă povesteam că am multe cosmetice începute pe care mi-aş dori să le termin cât mai repede, să nu le mai ţin prin casă. Prin urmare, am întocmit o listă şi mi-am propus să le termin până la începutul lui mai. Evident, acum a venit momentul adevărului: am terminat sau nu tot ce mi-am propus? Ca să vă împrospătez memoria, postarea cu Project Pan-ul este aici.


Acestea au fost produsele în cauză, acum să vedem verdictul!

   Încep prin a vă spune că nu am reuşit să îndeplinesc 100% ceea ce mi-am propus. Vestea bună este că am reuşit să consum mai mult de jumătate de aici şi am rămas cu doar două produse: CC Cream-ul Elmiplant şi şamponul Nivea Color Protect.


   Iniţial, am spus că voi folosi şamponul alternativ cu cel pentru păr gras de la Yves Rocher pe care îl folosesc mereu. Dar, la puţin timp după ce am scris postarea, cel din urmă mi s-a terminat şi astfel am profitat şi am amânat drumul până la magazinul Yves Rocher tocmai ca să termin şamponul Nivea. Ei bine, nu a fost chiar cea mai bună idee, pentru că după vreo patru spălări cu acest produs, scalpul meu a început să mă avertizeze că nu e de bine: mi-au apărut nişte cojiţe din loc în loc, ca să nu mai spun că părul se îngrăşa foarte repede. Când l-am cumpărat şi folosit prima oară, aveam părul vopsit şi poate de aceea nu am avut probleme, dar acum nu a fost chip să îl pot folosi. Deşi am vârfurile mai uscate şi acest şampon ar fi trebuit să le îngrijească, nu am simţit vreun efect benefic, aşa că am renunţat complet la el, chiar dacă mai era puţin produs rămas.
    În ceea ce priveşte CC Cream-ul, nu am obiecţii, din moment ce l-am şi prezentat ca produs favorit la un moment dat. Nu l-am consumat pentru că a pierdut mult teren în faţa unui alt produs pentru uniformizarea tenului: Sebium AI Corector. Aşa că, oricât aş fi vrut să îl termin pe acesta, nu avea rost să îl folosesc pentru că nu îmi aduce aceleaşi efecte ca produsul de la Bioderma.

   Per ansamblu, mă declar foarte mulţumită! Acest "exerciţiu" m-a ajutat să fiu mai atentă şi să nu mai desfac mai multe produse de acelaşi fel decât după ce unul se consumă. De asemenea, m-a făcut să fiu mai atentă pe viitor la ce cumpăr, să nu mai achiziţionez produse asemănătoare cu cele pe care le am deja acasă.
   
   Voi aţi demarat vreodată un astfel de Project Pan? Cum a decurs la voi?

PS: Zilele trcute am fost anunţată că Writing Again a fost nominalizat la Digital Divas 2015, prin urmare, dacă vă place activitatea mea de pe blog, vă invit să mă votaţi în secţiunea Best Beauty Blog urmărind acest link  sau dând click pe banner-ul din dreapta paginii.

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!