luni, 2 martie 2015

Pics of the week [96] & [97]

   Bună tuturor!

   În ultimele săptămâni am cam uitat să fac poze, de aceea postarea cu pozele aferente a lipsit săptămâna trecută. M-am gândit totuşi să nu abandonez Pics of the week şi să menţin aceste articole până la numărul 100.
   Săptămâna trecută am fost în vacanţă, dar am stat mai mult acasă şi m-am odihnit, iar săptămâna aceasta am început un nou semestru, care pare să îmi placă mai mult ca primul (cel puţin la prima vedere). Deşi pare că o să avem mult mai multe teme de lucru, cred că vom învăţa multe chestii faine, şi asta contează cel mai mult.


Sunny day in the city - citiţi postarea aici.

Am adunat laolaltă produsele esenţiale de îngrijire a tenului şi a rezultat postarea de aici.

Relaxare sâmbătă seara - suc de portocale şi plăcintă cu mere.

Un cadou de 8 martie puţin în avans: balsamul de buze EOS blueberry & acai.

Şi frumoasele zambile primite cu ocazia venirii primăverii.

   V-am spus eu că sunt destul de puţine poze. Poate voi reuşi să mă revanşez până data viitoare. Vă urez o primăvară frumoasă, plină de soare şi de zâmbete!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!