joi, 26 februarie 2015

Rutina mea de îngrijire a tenului în sezonul rece

   Bună, fetelor!

   M-am gândit să vă prezint puţin rutina mea de îngrijire a tenului, şi anume produsele esenţiale pe care le folosesc zilnic, excluzând astfel măştile şi alte produse de îngrijire suplimentară.
   Trebuie să vă spun de la început că tenul meu este mixt şi destul de pretenţios, în sensul că deşi zona T (frunte, nas, bărbie) secretă mult sebum, pielea de pe pomeţi este foarte uscată. Prin urmare, mi-a fost foarte greu până acum să găsesc produsele care să creeze acel echilibru de care aveam atâta nevoie: hidratare mare în zona obrajilor şi matifiere de durată în zona cu probleme.

   Din decembrie, după Crăciun, am început să folosesc anumite produse care s-au dovedit perfecte pentru mine şi am reuşit să scap de grijile în legătură cu tenul meu.

   Să vă vorbesc despre demachiere. Foloseam produsele Garnier de mai mult timp şi le-am rămas fidelă. Tenul îl demachiez cu loţiunea micelară, iar ochii cu demachiantul express 2 in 1, căruia i-am făcut un review aici. Machiajul este eliminat în întregime fără prea multe bătăi de cap, şi ambele produse au preţuri accesibile.

   Deşi loţiunea micelară îndepărtează bine machiajul, mereu simt nevoia să folosesc şi un gel de curăţare şi aici intervine gelul spumant din gama Sebium, de la Bioderma. Îmi place foarte mult acest produs deoarece curăţă în profunzime pielea şi reglează secreţia de sebum. În plus, mirosul lui este foarte delicat şi plăcut, iar tenul meu se simte foarte bine după utilizare. Îmi place mult şi ambalajul, faptul că are acea pompiţă cu ajutorul căreia se realizează dozajul perfect.
   
   După curăţare, urmează etapa hidratării. Vă spun sincer că nu am fost niciodată adepta loţiunilor tonice, prin urmare nu folosesc aşa ceva şi trec direct la crema hidratantă. Pentru zi, eu folosesc Sebium Mat, o cremă care promite să hidrateze în profunzime pielea şi să matifieze. În ceea ce priveşte hidratarea, sunt foarte mulţumită, tenul este hrănit foarte bine, iar uscăciunea din zona obrajilor dispare. La capitolul matifiere, crema face ceea ce promite, dar efectul nu se menţine chiar o zi întreagă. Spre după amiază apar primele semne ale secreţiei de sebum, dar totuşi tenul nu luceşte foarte tare, în sensul că nivelul sebumului este menţinut în limite oarecum normale.

   Deşi am spus că nu voi include produse de îngrijire suplimentară, vă voi vorbi totuşi despre Sebium AI Correcteur. Este un produs multifuncţional, menit să trateze imperfecţiunile şi să uniformizeze nuanţa tenului. În capac există crema verde care elimină bacteriile şi tratează imperfecţiunile, iar în tub avem crema colorată care uniformizează aspectul tenului şi acoperă aceste imperfecţiuni. Nu sunt o mare utilizatoare de fond de ten, iar de când am această cremă, am renunţat aproape complet la el. Îmi place mult efectul cremei şi o folosesc foarte des. Are un grad de acoperire destul de mare, dar cu toate acestea nu îmi simt tenul deloc încărcat. 

   Toate cele trei produse din gama Sebium au în componenţă complexul sebo-reglator Fluidactiv şi sunt non-comedogene. Îmi plac mult produsele din gama Sebium, se potrivesc foarte bine tenului meu şi intenţionez să le păstrez în rutina mea mult timp de acum încolo.

   Seara, folosesc crema Anew Nutri-Advance pentru ten normal şi mixt. Este o cremă care are în componenţă acizi graşi Omega 3, 6 şi 9 şi hidratează pielea în profunzime. Cu ajutorul acestei creme, tenul meu este perfect hrănit până dimineaţă, fără să mă trezesc cu luciu inestetic în zona T. Am scris şi un review al acestei creme; îl găsiţi aici. Până acum, este singura cremă hidratantă pe care am folosit-o care să fie complet absorbită în piele şi care să îmi lase tenul catifelat fără a-l îngrăşa.

   Sunt foarte bucuroasă că am descoperit aceste produse şi că am reuşit să îmi creez o rutină care să-mi aducă echilibru, pentru că de asta am nevoie.
   Care sunt produsele voastre preferate de îngrijirea tenului? Aţi folosit vreunul din produsele de aici?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!