duminică, 15 februarie 2015

Review: Lapte de corp Dove Essential Nourishment

   Hello girls!

   După cum v-am mai spus, vreau să vă prezint părerile mele despre fiecare produs Dove din setul primit de Crăciun, iar astăzi este rândul laptelui de corp Essential Nourishment. În cazul în care aţi ratat review-ul gelului de duş, îl găsiţi aici.


   Ca şi gelul de duş, laptele de corp este un produs cu grad mare de hidratare, care lasă pielea catifelată şi perfect hrănită. Este un produs dedicat pielii uscate, care are în compoziţie complexul Deep Care şi promite să ofere hidratare care să se menţină în timp.


   Încă de la prima utilizare mi-a plăcut acest produs, deoarece face exact ceea ce promite: hrăneşte pielea. Are o textură mai grasă, tocmai pentru a hidrata în profunzime şi din această cauză nu se absoarbe chiar instantaneu. Este nevoie de câteva minute pentru ca produsul să intre complet în piele, dar după acest interval este important de ştiut că nu lasă în urmă o peliculă grasă. Mirosul este discret, aceeaşi aromă clasică Dove, care mie îmi place foarte mult.
   Pielea mea nu este extrem de uscată, motiv pentru care nu folosesc acest lapte de corp zilnic, ci doar o dată sau de două ori pe săptămână. De asemenea, îl consider potrivit pentru sezonul rece şi aş vrea să îl consum înainte de venirea verii.

   Aţi folosit vreodată acest produs? Ce impresie v-a lăsat?

Pupici! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!