marți, 10 februarie 2015

Pics of the week [94]

   Hello everyone!

   Tocmai ce m-am întors de la facultate, aştept un colet de la curier şi m-am gândit să vă scriu câteva rânduri şi să va arăt pozele săptămânii. Am dispărut puţin de pe blog, dar perioada asta cu examenele m-a acaparat şi nu prea am mai avut timp de scris.
   După cum aţi observat, iarna şi-a reintrat în drepturi... Nu ştiu cum am putut să ne gândim că am scăpat deja de ea, că doar mereu ne face "surprize" din acestea. Totuşi, primăvara nu este foarte departe, cum nu este nici vacanţa, deci avem doar motive de a zâmbi!

Marţi, după un examen nu tocmai plăcut, am avut ocazia să gust noul sortiment de la Milka, cu budincă de vanilie. Ciocolata asta e absolut delicioasă!

Unghiuţele de săptămâna aceasta; în curând le veţi vedea într-o postare NOTD.

Studied & had coffee

Am mai gustat ceva bun săptămâna aceasta: băutura Mars pe bază de lapte şi caramel. Yum yum!

Chiar vis-a-vis de facultate, în statia de autobuz s-a instalat de câteva zile un domn cu o maşină în care prepară cafea. Nu prea ştiu cum să vă explic, ideea e că se deschide portbagajul şi acolo are tot ce îi trebuie: espressor, cafea boabe pe care o macină pe loc şi tot felul de arome. Eu am băut vineri dimineaţa un Caramel Macchiato şi a fost super bun!

Iar duminică am primit primii vestitori ai primăverii!

   Cam aşa arată săptămâna mea în imagini. Voi ce aţi mai făcut?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!