joi, 12 februarie 2015

NOTD: Pink is such an amazing colour!

   Bună fetelor!

   Săptămâna trecută nu a fost chiar cea mai reuşită din sesiunea asta şi n-am reuşit să fiu prea veselă. Marţi, în timp ce aşteptam rezultatele la examenul destul de nasol pe care l-am dat, spuneam că trebuie să îmi fac unghiile imediat ce ajung acasă, drept moment de relaxare, iar un coleg m-a auzit şi mi-a spus că dacă după rezultate voi fi veselă, să le fac roz, altfel, să le fac negre.
   Ei bine, nu am fost fericită după rezultate, dar ghiciţi ce? Tot roz le-am făcut. Şi mi-am dat seama că nu trebuie sa port roz când sunt fericită, ci ca să fiu fericită. Rozul este o culoare atât de vie şi care îmi place atât de mult, încât atunci când o port îmi dă automat o stare de bine. 






   Lacul de unghii face parte din colecţia Colour&Go de la Essence şi este nuanţa Naughty and pink! Ador această ojă, e atât de veselă şi chiar nu o mai folosisem de mult timp. Am şi uitat cât de bine mă face să mă simt culoarea roz.
   Ce părere aveţi de unghiuţele mele?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!