marți, 3 februarie 2015

Neutrals

   Hello girls!

   Zilele trecute am avut parte de soare şi temperaturi ridicate, spre deosebire de ziua de azi, când m-am trezit cu fulgi de zăpadă la geam. Mă bucur că am profitat de acele zile frumoase şi am reuşit să fac şi câteva poze cu ţinuta. 
   Am purtat un pulover alb-crem cu un cardigan în colţuri pe deasupra şi colanţi groşi, pentru că totuşi nu a venit încă primăvara. Partea de sus a ţinutei este în nuanţe neutre cu accente de maro. În ceea ce priveşte machiajul, am păstrat totul cât mai natural. 
   Ţinuta este foarte comodă, iar cardiganul e atât de versatil, poate fi purtat în mai multe combinaţii pe care abia aştept să le încerc. Sper să vă placă!






   Ce părere aveţi despre ţinuta mea? Aţi purta aşa ceva?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!