miercuri, 18 februarie 2015

Shine shine shine!

   Hello, girls!

   De luni sunt în vacanţă şi încerc pe cât posibil să mă relaxez. Am dormit mult aproape în fiecare zi şi, dat fiind faptul că acum se desfăşoară campionatele de tenis din Dubai, m-am uitat la meciuri. Îmi place să ma uit la tenis, mai ales că a jucat şi Halep zilele astea. În plus, am mai vizionat şi câteva filme, am citit puţin; practic, am făcut toate lucrurile pe care nu le-am putut face în sesiune.
   Ieri a fost o zi însorită, dar a fost foarte frig. Oricum, lumina soarelui mi-a dat o stare de spirit incredibilă, m-a făcut mai vioaie, aşa că am ieşit puţin la plimbare şi am făcut şi câteva poze pe care vreau să vi le arăt acum...









   În ultimul timp mi-a plăcut mult să port colanţi groşi cu pulovere mai lungi. În plus, iarna asta m-au atras mult nuanţele nude: crem, auriu, maro, iar acum acestea s-au potrivit perfect cu vremea frumoasă de afară.

   Deşi îmi plac puloverele pufoase şi confortabile, abia aştept să vină primăvara, să putem trece la hăinuţe mai subţiri. Voi ce părere aveţi?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!