luni, 16 februarie 2015

Pics of the week [95]

   Bună dimineaţa!

   Cele patru săptămâni de sesiune au luat sfârşit şi mă pot bucura, în sfârşit, de vacanţă. Am realizat din nou că nu simţi cu adevărat cât de stresantă a fost sesiunea decât atunci când s-a terminat. Şi da, chiar simt acum că am nevoie de mult somn şi multă "leneveală".
   În zilele ce au trecut am bifat şi vizionarea filmului Fifty Shades of Grey, film pe care îl aşteptam încă de când am terminat de citit cele trei volume. Ce impresie mi-a lăsat? Aflaţi imediat...


 Marţi am primit un nou colet Yves Rocher. Am profitat de o ofertă pe care am primit-o prin poştă: puteam să aleg orice produs din acea broşură la o comanda de 39 lei. Aşa că mi-am comandat geluri de duş din colecţia Jardins du Monde pe care le ador, un demachiant pentru ochi şi, produsul gratuit ales a fost Ambre Noir. În plus, am primit cadou şi mascara pentru volum, pentru comanda rapidă.

Tot marţi am avut puţină treabă prin centru şi am intrat la Happy Cake, de unde am cumpărat cupcakes. Sunt preferatele mele!

Miercuri am fost în oraş şi, pentru că citisem pe Facebook despre un concurs organizat de librăria Şt. O. Iosif, am ajuns şi acolo. Regulile concursului precizau că trebuie să te fotografiezi în librărie cu persoana iubită şi o carte dragă şi să aduni cât mai multe like-uri de la prieteni.

Joi - ultima zi înainte de ultimul examen. Îmi tot spuneam: rezistă, mai sunt doar câteva ore!

Tot joi am găsit o poză al cărei mesaj mi s-a părut foarte tare!

Şi iată că a trecut şi ultimul examen #happygirls

Vineri seara am simţit în sfârşit că pot răsfoi o revistă liniştită şi chiar să încep o nouă carte.

My perfect Valentine's Day gift: books and Fifty Shades of Grey. Cărţile reprezintă premiul oferit de librăria Şt. O. Iosif dar vin, practic, ca un cadou din partea iubitului meu, pentru că el i-a mobilizat pe toţi prietenii noştri să ne susţină, în timp ce eu învăţam pentru examen.
Filmul a fost fain, nu regret că am mers, dar, ca în majoritatea cazurilor, a fost mai slab decât cartea. Au lipsit câteva pasaje, ceea ce era de aşteptat, dar a fost ok per ansamblu. Coloana sonoră mi-a plăcut enorm!

   Gata cu stresul, gata cu învăţatul! Săptămâna aceasta se anunţă a fi una de relaxare; avem nevoie de multă energie pentru semestrul ce vine. 
   Vă urez să aveţi zile fericite şi pline de soare!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!