duminică, 1 februarie 2015

Pics of the week [93]

   Hello everyone!

   Iată că a trecut şi a doua săptămână din sesiune, iar eu deja simt că îmi doresc vacanţa mai mult ca oricând. Mai am de dat 3 examene şi încerc să mă mobilizez şi să muncesc din greu pentru ele, ca apoi să mă bucur liniştită de zilele libere.
   În plus, săptămâna aceasta s-au pus în vânzare la Cityplex Braşov biletele pentru premiera Fifty Shades of Grey, care va avea loc chiar când termin eu cu ultimul examen, ceea ce e perfect. 
   Să trecem la poze acum!

A trecut ceva timp de când am mâncat ultima dată la Mc Donald's, iar acum când am fost şi am văzut că a apărut plăcintă cu zmeură, am zis că trebuie neapărat să o încerc.


Joi am publicat un nou review; am început seria produselor Dove cu gelul de duş Deeply Nourishing. Aflaţi totul despre el aici.

Tot joi am ieşit la plimbare, pentru că vremea de afară a fost foarte plăcută: soare şi temperaturi blânde. Zilele acestea urmează să vă prezint şi ţinuta.

Vineri am fost prin centru şi, după o masă copioasă la KFC, am bifat două achiziţii: COSMO pe februarie şi o pompiţă pentru laptele de corp Les Plaisirs Nature. Acum nu mai am probleme cu dozajul.


Ieri a fost ziua lui Alex şi am sărbătorit în oraş cu prietenii. La mulţi ani, dragule!

   Trebuie să vă spun că deja îmi doresc foarte mult să vină primăvara! Mi-e dor de hăinuţe mai subţiri, de mai mult soare şi mai multe flori.
   Voi ce aţi mai făcut zilele acestea?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!