joi, 29 ianuarie 2015

Review: Gel de duş Dove Deeply Nourishing

   Hello girls!

   Poate vă amintiţi că v-am povestit despre unul din cadourile primite de Crăciun: setul Dove, care conţinea gel de duş, lapte de corp şi deodorant roll-on într-o gentuţă de cosmetice albă, foarte drăguţă. Ce e drept, am desfăcut setul doar înainte de Revelion, să mă răsfăţ înainte de petrecere şi pot să vă spun că mi-au plăcut produsele din prima clipă!




   Voi scrie câte un review pentru fiecare produs, pentru că vreau să îmi împărtăşesc părerile cu voi, iar azi vom începe cu gelul de duş Deeply Nourishing.
   Nu ştiu despre voi, dar eu de mică, de când am aflat prima oară de Dove, am asociat acest brand cu produse hidratante şi "prietenoase" cu pielea. Ştiu clar că înainte, când gelurile de duş nu erau încă atât de cunoscute şi folosite, mama îmi cumpăra săpun Dove pentru că îl considera suficient de delicat pentru pielea mea de copil. 
   


   Acelaşi lucru vă pot spune acum şi despre gelul de duş Deeply Nourishing: hrăneşte foarte bine pielea. Are o textură cremoasă, densă, un parfum delicat, specific Dove (din punctul meu de vedere) şi conţine complexul Nutrium Moisture care hidratează pielea şi o menţine catifelată. Îmi place foarte mult acest gel de duş, este un adevărat răsfăţ pentru piele, mai ales în zilele reci când aceasta are nevoie de îngrijire suplimentară!

   Vă ataşez şi lista de ingrediente.

   În concluzie, mă declar foarte mulţumită de acest produs şi foarte probabil îl voi recumpăra după ce îl termin. Nu ştiu exact la ce preţ se găseşte, ştiu doar că există şi la gramaj mai mare care este, probabil, mai convenabil.

   Ce produse Dove folosiţi sau aţi folosit? Aţi încercat acest gel de duş? Aştept cu drag răspunsurile voastre!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!