miercuri, 7 ianuarie 2015

Primele cumpărături din 2015 - Yves Rocher

   Hello girls!

   După cum ştiţi, în decembrie a fost ziua mea. Printre toate urările celor dragi, am primit urări şi oferte şi din partea companiilor a căror clientă sunt. Am primit în poştă o ofertă de la Yves Rocher, care spunea că la orice comandă de minim 49 lei, îmi pot alege gratuit una din apele de parfum la 50 ml: Comme Une Evidence, Moment de Bonheur sau So Elixir Purple. 
   Pe primele două le aveam deja, iar pe al treilea îl aveam în variantă mică, de 5 ml. De când l-am testat prima oară mi-a plăcut şi am vrut să îl am, dar niciodată nu l-am prins la un preţ care să îmi convină. Iată că de data aceasta, am reuşit să pun mâna pe el.



   Să vă spun şi ce am comandat...

   De mult timp eram curioasă să încerc loţiunile de corp Les Plaisirs Nature, în ambalajul acela foarte interesant sub formă de bidonaş. Am ales varianta cu mure şi pot să vă spun că este dulce, dar nu în felul acela înecăcios, ci aş spune "potrivit de dulce". Abia aştept să vă ce efect va avea asupra pielii.

   Am mai adăugat la comandă şi gelul de duş Jardins du Monde cu aroma mea preferată: boabe de cafea din Brazilia, Sincer, sunt fan al acestor geluri de duş şi îmi plac mult toate variantele, dar cel cu cafea e no. 1. Este cremos, lasă pielea catifelată şi (!)frumos parfumată.

   Următoarele produse sunt două creme de mâini hidratante Beaute des Mains. Am beneficiat de o ofertă foarte bună (două la preţ de una) aşa că am decis să păstrez eu una şi pe cealaltă să i-o ofer mamei. Şi ei îi plac cremele de mâini cât mai hidratante, iar faptul că sunt în ambalaj de 75 ml le face potrivite pentru geantă.

   În cutie mai puteţi vedea cadoul despre care v-am vorbit deja, So Elixir Purple. Acest parfum mi se pare rafinat, elegant, puţin misterios şi îmi place la nebunie. În plus, am mai primit cadou o cremă de faţă hidratantă anti-rid. Nu o voi folosi eu, dar poate i se va potrivi mamei mele.

   Nu am cumpărat foarte multe lucruri; Sărbătorile abia au trecut şi bugetul nu e chiar extraordinar. Cu toate astea, nu puteam rata parfumul!

   Voi ce produse folosiţi de la Yves Rocher? Ce vă tentează de aici?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!