duminică, 18 ianuarie 2015

Pics of the week [90] & [91]

   Hello girls!

      Probabil aţi observat că am cam dispărut din peisaj în ultima vreme. Motivul este că de ceva timp sunt răcită, am o tuse urâtă şi de joi am început să iau antibiotice. Toate bune şi frumoase, se presupune că îmi fac bine acele pastile, pentru că îmi tratează infecţia din gât, dar sincer m-au pus la pământ. Mă simt slăbită şi somnoroasă mereu, mănânc puţin când ar trebui să fac tocmai contrariul. Iar acum nu e deloc perioada cea mai bună să fiu bolnavă: miercuri am primul examen...
   Ultima săptămână înainte de sesiune a fost criminală, în sensul că am avut multe teme de predat şi am muncit în fiecare zi. Iar acum, timp de patru săptămâni, pe ordinea zilei se află învăţatul. Deh, dacă mi-a trebuit facultate...


Prima comandă Yves Rocher pe anul acesta. Puteţi citi mai multe aici.

Într-o seară m-am decis să încerc Eye-linerul din trusa The return of Sexy de la Too Faced şi am fost destul de mândră de rezultat. SIngura chestie e că mi-a luat o veşnicie să fac o pleoapă să arate la fel ca cealaltă.

În săptămâna gerurilor de -30 grade Celsius am avut nevoie de toate trucurile de hidratare posibile. Duo perfect: crema de mâini cu arnica de la Yves Rocher şi crema hidratantă pentru picioare de la Foot Works, Avon.

Vacanţa a trecut aşa că a venit timpul să îmi pun comenzile în ordine.

O nouă achiziţie: oja Stardust de la Avon. Îmi place foarte mult şi vreau să vă arăt mai multe poze într-o postare separată.

Remediul perfect într-o dimineaţă rece şi ceţoasă: o cafea caldă.

My perfect combination: pulover larg, moale şi confortabil, So Elixir Purple şi oja de la Avon.

Am aruncat trei rimeluri din trusa de machiaj, toate de la Yves Rocher. Sexy Pulp era terminat, dar celelalte două nu, dar au fost desfăcute cu mult timp în urmă.

A început "distracţia" - aseară

-azi dimineaţă

   Dragilor, vă urez să aveţi parte de o săptămână frumoasă şi de mult succes în sesiune, pentru cei care se luptă cu ea!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!