marți, 27 ianuarie 2015

Pics of the week [92]

   Hello girls!

   Vă scriu acum, rapid, înainte să mă apuc să citesc pentru examenul de mâine. Sunt destul de stresată, dar parcă nu pot să nu iau o pauză câteva minute şi să vă scriu vouă. 
   Săptămâna mea nu a fost foarte plină de evenimente, dar a fost drăguţă. Am ajuns la concluzia că în sesiune te bucuri mai mult de fiecare clipă liberă, de fiecare gură de cafea şi fiecare ieşire cu prietenii.

When he brings you food and sweets <3

Micul dejun de marţi.



 Tot marţi am fost la Ceai et caetera şi ne-am relaxat puţin.

Miercuri, după examen am ieşit la o cafea cu colegii în aşteptarea rezultatelor.

Vineri: cu maşinuţa la mecanic pentru schimb de ulei şi filtre.

Şi săptămâna asta m-am reapucat să fac exerciţii fizice şi mi-am adus aminte cât de mult îmi place să fac asta.

   Cam atât despre săptămâna mea. Sper ca în zilele ce urmează să vă pot prezenta un review sau două pentru că am testat mai multe produse şi abia aştept să vă vorbesc despre ele!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!