duminică, 4 ianuarie 2015

Pics of the week [89] - New Year

   La mulţi ani tuturor!

   Iată că ne întâlnim în 2015 cu forţe proaspete. Vă urez un An Nou cât mai frumos, plin de sănătate şi putere să vă împliniţi visele!
   Începem anul cu pozele ultimei săptămâni, săptămână care a inclus şi petrecerea de Anul Nou şi ultimele zile de vacanţă. Acum stau cu o cană de cafea în faţă şi îmi adun toate forţele să mă apuc de temele pentru facultate, pentru că în vacanţa asta nu am făcut nimic pentru şcoală. Pur şi simplu m-am bucurat de sărbători şi am stat cu cei dragi. Acum mă gândesc că aş fi putut strecura câte o oră de muncă în unele zile, dar asta e! 
   Mai bine trecem la poze şi apoi mă apuc serios de teme :)

În ultimele zile m-am delectat cu o carte pe care am primit-o de la Ioana de ziua mea, Hoţul de cărţi, de Markus Zusak. Este o carte genială şi îmi doresc să o termin cât mai repede, înainte să înceapă nebunia cu sesiunea. De asemenea, puteţi admira şi manichiura mea: unghii negre şi puţin glitter pe inelar (şi degetul mare care nu se vede).

Luni a nins mult, iar peisajul de seară era de poveste.

Marţi am constatat că pagina de Facebook a blogului Writing Again a adunat 200 de fani, lucru pentru care vă mulţumesc! Aşa că am sărbătorit cum se cuvine cu o cremă de alune cu cacao şi bucăţi de Oreo, cumpărată de Alex. Probabil vă imaginaţi ce ochi am făcut când am vazut-o.

În Ajun de Anul Nou am avut parte de răsfăţ; am desfăcut pachetul Dove primit cadou de Crăciun şi m-am bucurat de gelul de duş cremos şi de laptele de corp hidratant, Adevărul e că cei de la Dove au nişte produse excelente pentru o piele catifelată.

Revelionul l-am petrecut la Buşteni, cu nişte prieteni. Puţin timp după miezul nopţii, am făcut şi un selfie: La mulţi ani!

Şi un alt selfie după amiaza, tot pe 01.01.2015, de data asta într-o comună aproape de Sibiu. Cine ar fi atât de nebun să plece la drum pe 01 ianuarie? Noi!


Iar a doua zi de Anul Nou am fost cu săniuţa. Happy kids!

  Vacanţa aceasta a fost frumoasă, chiar dacă nu am apucat să ne odihnim suficient. Parcă prea repede începe şcoala! Totuşi, ştiţi cum e, oricât de lungă ar fi vacanţa (sau concediul), niciodată nu este de ajuns. 
   Zilele următoare ne întâlnim aici, pe blog, cu un nou review. Până atunci, aştept să îmi povestiţi cum aţi petrecut voi la trecerea dintre ani!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!