miercuri, 31 decembrie 2014

Ultima noapte din 2014

    Bună seara dragii mei!

   Seara aceasta este specială, fiind ultima din 2014. Este momentul în care fiecare din noi (chiar dacă unii nu recunosc) ne gândim la ce am realizat în anul ce se încheie, şi zâmbim pentru că oricâte lucruri mai puţin bune s-au întâmplat, avem şansa să o luăm de la capăt.
   Vă spun un lucru: mie nu-mi place să îmi fac planuri pentru anul viitor. Îmi place să o iau încet, să văd ce îmi rezervă viaţa şi să fructific fiecare oportunitate care apare. În schimb, îmi place să trag linie şi să mă gândesc la ce s-a întâmplat în anul care se încheie: lucrurile pe care le-am realizat îmi dau încredere că voi reuşi şi în viitor, iar eşecurile mă ajută să învăţ, să mă dezvolt.

   Anul 2014 a fost unul foarte frumos! Nu voi spune că a fost perfect, pentru că nu ăsta este scopul vieţii, să fim perfecţi. A fost un an bun pentru că am realizat multe lucruri, dar am şi învăţat din greşeli. Am avut un an în care am avut alături în continuare persoane dragi, am călătorit mult, atât în ţară cât şi în afară, am învăţat, am ajutat, m-am jucat, am râs şi am fost fericită! Şi chiar zâmbesc când vă scriu toate astea pentru că am un moment din acela în care îţi aduci aminte de toate şi te bucuri că ai învins obstacolele şi că ai avut parte de clipe atât de frumoase...

   Pe final, vreau să vă mulţumesc pentru faptul că mi-aţi fost alături! Vă urez multă sănătate, să intraţi în Noul An cu zâmbetul pe buze, să fiţi optimişti, să luptaţi mereu pentru dorinţele voastre!

   Vă las cu câteva poze - pregătiri pentru Anul Nou 





Pupici!   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!