duminică, 7 decembrie 2014

Pics of the week [88]

   Hello everyone!

   Astăzi se încheie prima săptămână din luna mea preferată a anului. Deja prin toate magazinele cântă colindele, iar pe rafturi au apărut diverse cutii de bomboane, ornamente şi cadouri interesante de Crăciun. Există, desigur, şi reversul medaliei: aglomeraţia, dar dacă există vreo perioadă în care agreez aglomeraţia, aceasta este: perioada sărbătorilor.
   Zăpadă nu prea avem, ceea ce mă întristează foarte tare, dar trag speranţe că de ziua mea, sau măcar de Crăciun va ninge. Vorbind de ziua mea, anul acesta mi s-a împlinit un vis pe care îl aveam de mult timp: ne-am planificat o călătorie la târgul de Crăciun de la Budapesta. Era o dorinţă veche de-a mea să vizitez cu Alex o capitală europeană în decembrie şi iată că anul acesta se întâmplă! Probabil vă daţi seama cât de încântată sunt!

   În altă ordine de idei, a venit şi Moş Nicolae pe la noi, deci a fost o săptămână frumoasă. Să vedem pozele!

Luni, pe 1 decembrie am fost în Poiana Braşov (outfit post here)

Mi-am comandat de la Oriflame o cremă de mâini şi drăguţa de Maria, prietena mea (şi reprezentant Oriflame) mi-a făcut cadou şi o mască hrănitoare de faţă Essentials.

Joi, împreună cu ziarul Adevărul, s-a distribuit şi cartea lui Klaus Iohannis - Pas cu pas. Încă de la lansare am vrut să o am, dar stocurile se epuizau rapid pe toate site-urile, aşa că m-am bucurat că a apărut la ziar.

Vineri seara ne-a vizitat Moş Nicolae

Şi am primit cana aceasta super drăguţă de la Milka, cu marker care se poate şterge. 

Iar astăzi de dimineaţă am făcut "inaugurarea" cănii cu o cafea. De asemenea, m-am simţit foarte productivă şi am lucrat la temele pentru facultate.

   Cum au fost primele zile din decembrie şi ce v-a adus Moşul? Eu vă urez o săptămână frumoasă, plină de zâmbete!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!