marți, 2 decembrie 2014

Fifty shades of grey?

   Ok, ok, nu sunt cincizeci de nuanţe, dar în ţinuta mea predomină această culoare aşa că mi-am permis să abuzez de celebrul titlu de trilogie/film. 
   Ieri am ieşit la plimbare cu Alex; eram doritori să vedem zăpada din Poiana Braşov, mai ales că începuse să ningă atunci când am ieşit noi.
   Deşi stratul de zăpadă nu era atât de mare pe cât ni-l imaginam noi, peisajul era plăcut, aşa că am făcut nişte poze. Bineînţeles că temperatura era mult mai scăzută ca în oraş, vântul era mai puternic, aşa că nu am stat prea mult.


   Am purtat o rochie gri, lungă şi călduroasă, colanţi negri şi cizme. Paltonul este şi el gri, iar ca accesorii am mers pe ultimele achiziţii de la Avon: eşarfa şi geanta cu imprimeu Houndstooth. Am reuşit să le primesc la preţ special pentru că am îndeplinit nişte condiţii şi, deşi n-aveam mari aşteptări de la ele, ambele îmi plac foarte mult. Eşarfa este mai degrabă un fular, pentru că e mare şi groasă, perfectă pentru iarnă, iar geanta este foarte elegantă şi dintr-un material rezistent. 




   În ceea ce priveşte machiajul, am ales tot nuanţe de gri pe pleoape, în ton cu aspectul general al ţinutei şi cu vremea de afară.
   Ar fi fost şi mai bine dacă ajungeam mai repede şi pozele ar fi fost mai luminoase, dar îmi plac şi aşa. Surprind perfect atmosfera de acolo, de "mini-viscol", de început de iarnă. Deci da, aşa ne-am început noi luna decembrie.

Şi un selfie pe final.

   Dragilor, vă urez să aveţi un decembrie aşa cum vă doriţi! 

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!