duminică, 30 noiembrie 2014

Pics of the week [87]

   Hello girls!

   În momentul de faţă sărbătoresc sfârşitul unui weekend plin şi obositor. Mă bucur că am terminat cu munca şi savurez un ceai cald în timp ce vă scriu vouă. Peisajul de afară nu mă bucură prea mult, pentru că în loc să fie zăpadă şi o atmosferă plăcută de iarnă, totul e îngheţat de parcă am fi în filmul Frozen. Pe bune!
   Azi dimineaţă am stat un minut să deschid uşa la maşină şi alte 20 să dau gheaţa de pe parbriz. Rectific, m-a ajutat tata, că altfel n-aş fi avut nicio şansă. Nu-mi place gheaţa, vineri am căzut de două ori şi mi-am făcut o ditamai vânătaia în genunchi... Înţelegeţi de ce acest weekend n-a fost prea reuşit, nu?

   Dacă lăsăm pesimismul la o parte, mâine este începutul lunii mele favorite. După miezul nopţii, Magic FM dă startul Radioului lui Moş Crăciun, prin urmare mă menţin trează până la ora aia să ascult primele acorduri de sărbătoare. Da, poate spuneţi că e o nebunie, dar e nebunia mea!

   Şi, pentru că ne-am îndepărtat de la subiect, propun să revenim la pozele din ultima săptămână de toamnă, ultima săptămână a lunii noiembrie.

Luni dimineaţa a nins şi nu am putut să nu surprind primii fulgi pe paltonul meu.

Marţi am mâncat cu Alex creveţi din colecţia Deluxe de la Lidl. Foarte buni!

Aşa au arătat unghiile mele săptămâna aceasta. Găsiţi postarea NOTD aici.

Miercuri - curs de la 3 şi cafea.

Vineri când am ieşit de la facultate ne-a întâmpinat ninsoarea.

 Şi de entuziasmate ce eram, eu şi Ioana ne-am făcut un selfie!

Şi că tot vorbeam cu câteva postări în urmă de lucrurile care mă fac productivă, iată aici unele din ele: laptopul, un carneţel de notiţe şi un creion cu imprimeu de sărbătoare.

Şi ca să închei săptămâna cât mai frumos, Alex mi-a adus trandafiri în seara aceasta <3

   Sunt mai mult decât pregătită să îmi iau "La revedere" de la toamnă şi îmi doresc ca luna decembrie să fie albă şi plină de bucurii pentru toată lumea!

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!