luni, 24 noiembrie 2014

Pics of the week [86]

   Hello girls!

   După un weekend obositor, m-am trezit astăzi de dimineaţă cu o surpriză: ningea! În fiecare an aştept cu nerăbdare prima ninsoare şi, deşi au mai căzut şi vineri câţiva fulgi, am considerat-o pe asta prima. Iubesc luna decembrie şi îmi place iarna, chiar dacă e frig. Poate asta e o consecinţă a faptului că sunt născută iarna. Totuşi, anotimpul meu preferat rămâne vara, dar luna favorită va fi mereu decembrie. 
   Mai avem doar o săptămână până începe luna despre care vorbim şi aştept cu nerăbdare să ascult colindele de la Magic FM. M-am încăpăţânat, ca în fiecare an, să nu ascult cântece de Crăciun până atunci. E un fel de tradiţie de-a mea...
   Eu zic totuşi să lăsăm poveştile şi să vă arăt pozele.

Luni a fost o zi în care şi eu şi Alex am avut mult de lucru pentru facultate.

Coffee time!

După mult timp în care am neglijat această culoare, mi-am făcut şi eu unghiile cu roşu.

V-am mai spus că pur şi simplu iubesc acest termos? Este extrem de practic, păstrează băutura caldă mult timp şi este etanş, aşa că nu există riscul să vărs vreo picătură prin geantă.

Joi a fost o zi ploioasă la Braşov şi, deşi aşteptam ca stropii să se transforme în fulgi, acest lucru nu s-a întâmplat.

 De curând am descoperit acest ceai din Lidl şi l-am savurat aproape în fiecare seară în noua mea cană cu ceainic.

Şi tot săptămâna trecută am primit şi oja comandată de la Oriflame. Abia aştept să vă prezint cum arată pe unghii!

   Acum că am terminat cu poveştile mele, aştept să îmi spuneţi şi voi cum v-aţi petrecut săptămâna. Şi, mai ales, vreau să ştiu dacă vă încântă la fel de mult zăpada şi luna decembrie!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!