sâmbătă, 15 noiembrie 2014

5 lucruri care mă ajută să fiu productivă

   Bună seara tuturor!

   Cu toţii apelăm la anumite trucuri atunci când vrem să ne punem pe treabă. Pur şi simplu, câteodată avem nevoie de un imbold, pentru că oricât de conştienţi suntem de importanţa lucrurilor pe care trebuie să le facem, nu avem energie să le începem.
   Astăzi m-am gândit să vă prezint 5 lucruri care mă ajută pe mine să fiu productivă, poate vă inspir şi pe voi sau poate îmi prezentaţi şi voi lista voastră.

   1. Dimineţile
   
   Deşi multe persoane adoptă replica "I am not a morning person", la mine nu e chiar aşa. În general, sunt somnoroasă doar în prima jumătate de oră după ce mă trezesc. Dacă mănânc puţin şi beau un ceai sau o cafea, sunt fresh şi gata de treabă. Sunt mult mai productivă dimineaţa decât în alte momente ale zilei şi, prin urmare, n-am fost niciodată eleva/studenta care să piardă nopţile cu învăţatul. Prefer să mă culc mai devreme şi să mă trezesc devreme ca să învăţ, pentru că seara nu am niciun spor. Bineînţeles, am şi eu dimineţile mele în care simt că nu pot să fac nimic, dar asta se întâmplă de obicei dacă adorm târziu mai multe nopţi la rând. 

   2.   Instrumentele potrivite

   Când încep să fac ceva, îmi place să am tot ce îmi trebuie la îndemână şi, în plus, vreau ca fiecare obiect să îmi dea o anumită stare. De exemplu, când vine vorba de luarea notiţelor sau parcurgerea lor, îmi place să am pixuri haioase,merkere evidenţiatoare, sticky notes şi aşa mai departe. Îmi place să subliniez, să îmi pun semne prin cursuri, să îmi notez idei; aceste lucruri mă ajută să învăţ şi să înţeleg mai repede lucrurile.



   3.  Cafea, ceai sau ceva dulce

   În general, pentru mai multă energie apelez la cafea, ceai sau dulciuri. Îmi place să am o cană cu ceva cald lângă mine, mi-e ca un aliat în ceea ce am de făcut. Poate că aţi observat că de multe ori am postat poze în "procesul" de învăţare şi mereu lângă caiete sau laptop apare o cană cu cafea sau ceai. Este pur şi simplu ceva care mă face să mă simt foarte bine.



   4. Citate motivaţionale

   Am auzit că multe persoane consideră citatele motivaţionale (sau pozele cu acestea) drăguţe, dar absolut inutile. La mine nu e deloc aşa; să citesc astfel de mesaje îmi dă o stare de bine. Toate acele lucruri încurajatoare mă ajută să încep lucrul şi să fiu mai hotărâtă. Din această cauză, am un panou pe Pinterest plin cu astfel de poze, prin care trec atunci când am nevoie de un impuls. Vă invit şi pe voi să aruncaţi o privire pe acest panou (click aici).
   Acelaşi lucru se întâmplă şi în cazul exerciţiilor fizice. Să arunc o privire peste tot felul de imagini cu oameni cărora chiar le pasă de corpul lor mă ajută să îmi doresc şi eu mai mult să fiu în formă. Bineînţeles, am creat un panou şi cu aşa ceva (click aici).



   5.  Persoanele dragi

   Oamenii dragi din viaţa mea au o mare influenţă asupra sentimentelor şi stării mele. Când ştiu că îi am alături, că mă încurajează şi mă îndrumă, mă simt excelent şi îmi doresc să muncesc mult ca să îi fac mândri de mine. Pentru mine mereu a contat să ştiu că cei dragi mă sprijină, este un sentiment excepţional!

   Ce părere aveţi de lista mea? Sunt sigură că fiecare dintre voi are anumite "secrete" pe care le pune în aplicare atunci când simte că nu are spor în ceea ce face, că are nevoie de un imbold. Aştept cu nerăbdare să îmi scrieţi şi voi lista voastră în comentarii!

Offtopic: Dată fiind obsesia mea legată de Fifty Shades of Grey, trebuia să vă anunţ că a apărut al doilea trailer. Ce părere aveţi de el? Mie îmi place mai mult primul, deşi nici acesta nu e de lepădat. Alegerea lui Beyonce pentru linia sonoră mi se pare absolut genială. Enjoy the second trailer:


Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!