miercuri, 26 noiembrie 2014

NOTD - Black is all around

   Hello girls!

   Zilele acestea am auzit de sute de ori cuvântul "Black" din simplul motiv că vineri a fost ziua magică plină de reduceri pe care toată lumea o aştepta: Black Friday.
   Eu nu am profitat de nicio ofertă în aceste zile, dar în schimb am primit comanda de la Oriflame care a constat într-o superbă ojă neagră. So, black again!


   Oja este din colecţia The One, iar nuanţa se numeşte Black Noir (foarte "inspirat" după părerea mea) şi promite să reziste cât mai mult timp pe unghii.




   După cum vedeţi, oja are un luciu plăcut şi este foarte intensă; ar fi fost suficient şi un singur strat, dar eu am obsesia de a aplica două. Astăzi este a treia zi de când o port şi rezistă destul de bine. Mă încântă această ojă şi cred că îmi voi comanda încă o nuanţă!

   Îmi place mult cum arată negrul pe unghiile scurte sau de lungime medie, mi se pare foarte versatil. Poate să arate foarte "rock" să îţi dea acel aer rebel pe care ţi-l doreşti câteodată, dar te poate face să fii cea mai elegantă femeie dintr-o încăpere. Cred că tot ceea ce contează este atitudinea celei care poartă negru pe unghii (şi pe haine).

   În cazul meu, negrul s-a potrivit perfect cu vremea rece, cu puloverele groase şi cizmele negre.
   Voi când aţi purta negru pe unghii? Vă place să alegeţi această nuanţă?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!