marți, 11 noiembrie 2014

Pics of the week [84]

   Hello girls!

   Sunt eu singura care crede că timpul trece prea repede? Aproape nici nu apuc să mă plâng că e luni, că deja e vineri. Weekend-ul trece şi el foarte repede şi uite aşa mai e doar o lună şi un pic până la Crăciun... Nu ştiu dacă programul meu de la facultate e de vină, sau dacă toată lumea simte asta, dar am tot mai des momente în care aş vrea pur si simplu să stau, să pierd timpul. să mă relaxez, iar aceste momente sunt destul de rare.
   Din păcate nici pentru această postare n-am strâns prea multe poze... Nu ştiu de ce uit mereu să pozez lucrurile interesante care mi se întâmplă. Şi tot timpul spun că mă voi revanşa... Mai bine nu mai zic, poate atunci chiar voi reuşi să vă arăt mai mult de 3-4 poze.
   Să vedem, totuşi, ce am pe aici!

Yum yum! Alex a cumpărat nişte prăjituri super bune <3

Probabil "highlight-ul" săptămânii trecute este faptul că a venit comanda de la Avon şi am pus mâna, în sfârşit, pe un kit de conturare a sprâncenelor. Mi-aţi spus şi voi şi am observat şi eu că am nevoie de puţină culoare în zona sprâncenelor. Încă mai am de experimentat cu el, dar sunt foarte mulţumită până acum.

Şi un selfie, după ce m-am jucat cu paleta pentru sprâncene şi cu filtrele de pe Instagram.

   V-am spus eu că am puţine poze. Cred că totuşi săptămâna viitoare vă voi arăta mai multe pentru că azi am deja două pregătite în Camera Roll pentru următoarea postare. Dacă o ţin tot aşa, veţi avea mai multe de văzut data viitoare.

   Vă urez o săptămână frumoasă!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!