miercuri, 5 noiembrie 2014

Pics of the week [83]

   Hello everyone!

   Nu îmi place să folosesc sintagma "Nu am timp" pentru că ştiu că de cele mai multe ori, este vorba de felul cum ne gestionăm timpul, cum stabilim priorităţile... Chiar zilele trecute a postat Lore pe Facebook o poză cu citatul "You have as many hours a day as Beyonce", ceea ce este adevărat. Doar că în ultimele zile eu chiar nu am avut timp. Mă simt mereu obosită şi "pe fugă" şi nu mai ştiu să îmi gestionez timpul aşa cum trebuie. Cred că asta se traduce prin "Am nevoie de o vacanţă", dar mai e până atunci.
   Deşi speram să fac mai multe poze săptămâna aceasta, nu s-a întâmplat acest lucru... Sper sincer că îmi voi reveni cât de curând, atât cu postările de pe blog cât şi cu pozele din "Pics of the week".


Luni la curs: time for coffee!

Ai mei au fost la cumpărături şi au descoperit ceva nou: Jacobs 3in1 cu Milka, aşa că marţi dimineaţa nu am ezitat să încerc noul sortiment. De-a dreptul delicios!

Am pus mânuţa şi pe noul COSMO.

Mi-am cumpărat două seturi de lumânări cu aromă de vanilie şi un suport drăguţ argintiu pentru ele.

Multă lume spune "De ce să votez? Oricum votul meu nu schimbă nimic." Dacă am gândi toţi aşa, ţara asta s-ar duce de râpă. Nu sunt de acord cu aşa ceva, prin urmare #yeslavot !

   Voi cum staţi cu timpul? Sunt eu singura care simte că zilele trec foarte repede? Sper că nu...
   Vă urez o săptămână cât mai frumoasă!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!