marți, 28 octombrie 2014

Pics of the week [82]

   Bună seara tuturor!

   Săptămâna trecută a fost ultima în care ne-am putut bucura de ora de vară. Dintre toate lucrurile pe care le aduce sezonul rece, ora de iarnă mi se pare cel mai groaznic. Iubesc lumina şi mă oftic teribil când văd că pe la ora 17 deja se face seară...
   De asemenea, a început să fie din ce în ce mai frig, dar de asta nu mă pot plânge. Până acum am avut temperaturi mari şi toamna a fost chiar blândă cu noi şi nu ne puteam aştepta să fie cald până în decembrie.
   Lăsând la o parte vremea, săptămâna trecută a fost drăguţă, dar nu am apucat să fac foarte multe poze. Sper să mă revanşez la postarea viitoare.

 Marţi am ieşit cu Alex la o plimbare de seară, iar el m-a aşteptat cu Kinder Bueno. Yumm!

Miercuri: un selfie.

Joi, când m-am întors de la facultate, mi-am făcut un cappuccino, am întins gem de prune pe o felie de pâine, m-am pus în pat şi mi-am reluat lectura: Cincizeci de umbre descătuşate.

V-am mai vorbit eu despre faptul că mai multe firme de IT din Braşov, în parteneriat cu universitatea, ne oferă anumite cursuri gratuite. Eu am ales cursul "Tehnologii moderne în dezvoltarea aplicaţiilor web" oferit de Pentalog, iar vineri dimineaţă am primit şi ecusoane.

Iar duminică m-am hotărât să vă scriu despre cele mai recente produse comandate de mine de la Oriflame. Review-ul îl găsiţi aici.

   Aseară am terminat şi ultimul volum din trilogia Fifty Shades, iar acum pot să afirm că toată seria este excelentă! Mie, una, mi-a plăcut foarte mult şi sunt sigură că în viitor o voi reciti cu plăcere. Momentan, aştept şi filmul, să văd dacă se ridică la înălţimea aşteptărilor mele.
   Vă urez o săptămână frumoasă!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!