duminică, 5 octombrie 2014

Pics of the week [79]

   Hello girls!

   Astăzi am avut parte de o zi caldă şi frumoasă, una din acele zile în care pur şi simplu iubesc toamna şi culorile sale frumoase. Ţinând cont că anul trecut pe 1 octombrie a nins, mă simt foarte bucuroasă că vremea este călduţă. 
   Săptămâna trecută a început drăguţ cu un mail care mi-a înseninat ziua. Am aflat că am câştigat la un concurs organizat de Cosmopolitan România. M-au anunţat că voi primi premiul în maxim 30 de zile, dar iată că nu a durat atât. Vă povestesc mai multe pe măsură ce vă arăt pozele...

Micul dejun de marţi. Am fost plecată de dimineaţă şi la întoarcere mi-am cumpărat un sendviş, iar acasă mi-am făcut şi cafea. În plus, am găsit în sfârşit Cosmo la chioşc şi mi-am văzut textul în paginile revistei.

Fall colors in the city

Joi mi-am făcut unghiile cu oja Gel finish de la Avon, nuanţa Wine and Dine me

Tot joi am primit şi premiul de la Cosmo, mult mai repede decât mă aşteptam: paleta de farduri The return of Sexy şi primer-ul Shadow Insurance Candlelight, ambele Too Faced.

Şi un selfie după ce m-am machiat. Deşi nu se vede bine machiajul, îmi place poza.

Şi vineri am găsit în sfârşit, la bibliotecă, primele două volume din trilogia Fifty Shades. Am citit păreri şi păreri despre ele, aşa că am zis că nu vreau să risc să le cumpăr şi apoi să nu îmi placă. Prin urmare, biblioteca a fost soluţia ideală!

   Sâmbătă şi dumincă am stat mai mult în casă, am citit, m-am relaxat. De mâine încep cursurile, pentru că deşi anul universitar a început pe 1 octombrie, în zilele de joi şi vineri au fost activităţi pentru cei de anul I, iar noi, cei mai măricei, am mai stat puţin în vacanţă.
   Vă urez o săptămână frumoasă, plină de reuşite!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!