duminică, 19 octombrie 2014

Cumpărate de curând (1)

   Hello girls!

   Deşi ieri a fost o zi ploioasă şi destul de rece, astăzi avem parte de vreme frumoasă şi mult soare. Aşa că m-am gândit să amânăm puţin postarea Pics of the week pentru mâine, iar astăzi să vă arăt ce mi-am mai cumpărat de curând. Denumirea de "haul" nu prea îmi place aşa ca am decis ca aceste postări să se numească de acum înainte "Cumpărate de curând".

Joi mi-am cumpărat un termos cu model drăguţ cu Paris. Prietena mea, Ioana, a primit aşa ceva de ziua ei, iar mie mi-a plăcut mult. Este foarte practic, păstrează temperatura băuturii intactă şi se închide etanş, aşa că nu risc să pătez nimic daca îl bag în geantă.

Tot joi a ajuns şi comanda Avon. Mi-am cumparat setul Naturals cu aromă de smochine, format din gel de duş, spray de corp şi loţiune de corp. Miros absolut superb!

În campania următoare se vor lansa noile creme hidratante Anew Nutri-Advance, aşa că noi, reprezentanţii, avem acces la ele puuţin mai repede. Mi-am comandat varianta "Light" pentru ten normal şi mixt şi, după câteva utilizări, pot să vă spun că îmi place mult. Totuşi, voi mai aştepta puţin până să îi fac un review.

Şi acum un "premiu" pentru că am îndeplinit condiţiile lor de comandă. Am putut să îmi cumpăr acest set la un preţ foarte mic. Setul conţine fardul de pleoape True Color Quad, nuanţa Sultry Emerald, rujul Ultra Colour Hollywood, nuanţa Starlet Glamour şi cerceii Signature.


Şi ultimul lucruşor de pe listă nu a fost cumpărat de mine. Am primit de la iubitul meu ultimul volum din trilogia Fifty Shades. A văzut el că mi-au plăcut mult primele două volume şi m-a făcut fericită în dimineaţa aceasta cu al treilea. Mulţumeesc!

   Cam atât cu noutăţile! Mâine vă aştept pe blog cu Pics of the week :)

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!