luni, 13 octombrie 2014

Pics of the week [80]

   Hello everyone!

   N-am mai postat pe blog de o săptămână şi mă simt ciudat din cauza asta. Îmi pare rău că nu am scris nimic, dar într-un fel îmi dau seama că n-am avut inspiraţie şi decât să scriu rânduri fără sens, mai bine aştept puţin, ca să am ce aşterne aici.
   A fost prima săptămână de facultate şi a fost de-a dreptul plină. Programul e ciudat pentru că, deşi nu sunt aşa multe cursuri în total, sunt puse în orar cam aiurea, cu multe ferestre, astfel că îmi cam pierd toată ziua între casă şi facultate. În plus, anul acesta putem participa la cursuri organizate direct de firmele IT din Braşov, iar acele cursuri se ţin joi seara. Programul e încărcat, dar e spre binele nostru, deci ar trebui să încetez să mă plâng...


Marţi, prietena mea, Maria, m-a aşteptat la şcoală cu o surpriză: mi-a dăruit o mapă roz (culoarea mea favorită) cu fluturaşi şi inimioare. Am pozat-o alături de mapa ei drăgălaşă cu bufniţe.

Tot marţi, când am avut fereastră, Alex m-a luat cu maşina la plimbare, mi-a adus şi mâncare şi am petrecut împreună cele 100 de minute până la următorul curs pe care îl aveam. Ce plăcere e să te aştepte cineva cu ceva bun când ieşi de la ore şi ţi-e foame!

Joi am hotărât să mâncăm împreună din nou după ore, aşa că în timp ce îl aşteptam pe el în parc, m-am delectat cu câteva capitole din Cincizeci de umbre ale lui Grey.



Vineri am fost la ZOO şi zău că a fost o zi absolut superbă! Soarele era blând şi ne mângâia în timp ce ne plimbam pe aleile grădinii zoologice recent redeschise. Am văzut poze pe Facebook şi am devenit tare curioşi. Mi-a plăcut foarte mult cum au renovat totul, arată foarte bine. Şi, deşi nu e gata în întregime (Planetariul şi clădirea cu reptile şi păsări exotice nu sunt gata), a meritat din plin să plătim cei 5 lei!

Sâmbătă dimineaţa mi-am pus fotografiile în album. Am profitat de oferta www.cewe.ro şi am printat fotografii cu doar 0,19 lei bucata. Aşa că am umblat prin "arhive" şi am selectat poze din toate locaţiile în care am fost şi din toate momentele frumoase petrecute si am umplut albumul!

După-amiaza de sâmbătă ne-am petrecut-o la un grătar. Nu m-am putut abţine sa fotografiez frumoasele culori ale toamnei în nucul din curte.

   După cum am spus, săptămâna trecută a fost destul de plină, dar foarte frumoasă. Mi-am umplut fiecare moment cu bucurie şi cu zâmbete. 
   Astăzi am terminat şi primul volum din trilogia Fifty Shades şi vă spun ca mi-a plăcut foarte mult. Abia aştept să le citesc şi pe celelalte două; am sentimentul că nu mă vor dezamăgi.

   În rest, vă doresc o săptămână frumoasă, plină de zâmbete şi iubire!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!