duminică, 26 octombrie 2014

Review: Exfoliant & Mască de faţă Love Nature Oriflame

   Bună fetelor!

   V-am arătat acum ceva timp nişte produse noi pe care mi le-am comandat de la Oriflame; este vorba despre Exfoliantul şi Masca hidratantă de faţă din gama Love Nature. V-aţi arătat interesate de aceste produse şi m-am gândit să le scriu un review, să vă ajut şi pe voi în cazul în care vă tentează să le achiziţionaţi.

   Cele două produse sunt destinate tenului mixt, conţin Aloe Vera şi se recomandă a fi folosite împreună: întâi exfoliem tenul, îndepărtând toate impurităţile şi celulele moarte, apoi îl hidratăm corespunzător cu ajutorul măştii de tip gel. Le-am folosit în repetate rânduri (cam o dată pe săptămână) aşa cum recomandă ei, iar acum vreau să vă spun părerea mea.

   Exfoliantul îmi place foarte mult! Particulele abrazive elimină perfect impurităţile, lăsând în urmă un ten curat şi foarte fin, iar aroma de aloe este foarte plăcută. Efectul acestui exfoliant ar putea fi descris, după părerea mea, ca revigorant!

   La masca de faţă apar problemele. Tenul meu mixt e destul de pretenţios, în sensul că, deşi zona T secretă sebum în exces, obrajii îmi sunt foarte uscaţi, ceea ce mă face să am nevoie de un produs care să aducă echilibru. După folosirea măştii, mă aşteptam ca tenul să găsească acel echilibru, să fie hidratat corespunzător atât în zonele cu probleme - frunte, nas, bărbie - cât şi la nivelul obrajilor. Din păcate, acest lucru nu s-a întâmplat. După folosire, îmi simţeam pomeţii foarte uscaţi, ceea ce înseamnă că masca nu îmi poate oferi nivelul de hidratare de care am nevoie. Probabil este mai potrivită pentru persoanele care nu au porţiuni de piele foarte uscate.

   Voi continua, prin urmare, să folosesc doar exfoliantul, împreună cu o cremă hidratantă care se potriveşte foarte bine tenului meu. Am descoperit-o recent şi vă voi vorbi despre ea în zilele ce urmează. 

   Revenind la subiectul acestei postări, vă ataşez şi o poză cu lista de ingrediente (click pentru zoom).


   Ce părere aveţi despre aceste produse? Vă tentează să le cumpăraţi?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!