marți, 21 octombrie 2014

Pics of the week [81]

   Bună seara tuturor!

   A mai trecut o săptămână din luna octombrie... Zilele devin tot mai scurte şi reci, pentru că ne apropiem de iarnă. Nu prea îmi place partea asta a anului cu trecerea la ora de iarnă, cu întuneric şi haine groase, dar n-am de ales. Iau partea bună a lucrurilor şi mă gândesc că e sezonul ideal pentru îmbrăţişări calde şi seri la TV cu ceai cald şi floricele de porumb...
   Nu am chiar foarte multe poze de săptămâna aceasta, dar sper să vă placă!

 Luni seara am început volumul II din Fifty Shades. Cu fiecare pagină citită, îmi place tot mai mult seria asta!

Miercuri: selfie în maşină.

 Cappuccino & Fifty Shades Darker

Joi am primit comanda Avon. Mai multe în postarea de aici.

Vineri am scos la "plimbare" termosul pe care vi l-am arătat zilele trecute.

Sâmbătă seara am stat în pat, m-am uitat la TV şi am mâncat popcorn cu caramel. Yumm!

Iar duminică Alex m-a trezit cu o surpriză: ultimul volum din Fifty Shades. Deja v-am zăpăcit, nu?

   Cam atât cu pozele. Acum mă întorc repede la cartea mea, mai am vreo 50 de pagini şi gata volumul II. Sincer, nu mă aşteptam să îmi placă atât de mult, dat fiind faptul că am citit păreri şi pro şi contra. Oricum, gusturile nu se discută, nu?

   Să aveţi o săptămână frumoasă!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!