miercuri, 1 octombrie 2014

Travel with me: Buşteni/Sinaia

   Hello everyone!

   Că ne place foarte mult să călătorim nu cred că mai este un secret. Şi când spun călătorie, mă refer la orice deplasare care implică părăsirea Braşovului, indiferent dacă parcurgem 500km sau doar vreo 30. 
   Sâmbătă am plecat într-o călătorie mai scurtă, o gură de aer proaspăt înainte de începerea facultăţii. Am fost în Buşteni şi Sinaia cu nişte prieteni şi ne-am relaxat pe măsură.
 
   Pe la ora 16 am ajuns în Buşteni, ne-am cazat şi am ieşit să vizităm staţiunea. Soarele se juca cu noi, când apărea, când se ascundea după nori, iar vântul bătea destul de puternic. N-am putut să ne plimbăm foarte mult pentru că ne era chiar frig, dar am apucat să facem câteva poze.


Autumn colours

Look of the day: bold lips (Ultra Color Bold, Avon - nuanţa Hi-Def Plum)

   Seara am plecat spre Sinaia, pentru a participa la Festivalul Sinaia Forever. Vă daţi seama că seara era şi mai frig şi, deşi ne-am îmbrăcat foarte bine, nu am putut sta foarte mult. Sinceră să fiu, festivalul era drăguţ, era foarte multă lume şi i-am auzit cântând pe Adi Sînă şi Lidia Buble. Ce mi s-a părut foarte drăguţ: umbreluţele agăţate deasupra străzii principale.


   A doua zi a fost mai caldă, deşi când ne-am trezit, abia se ridica ceaţa. Am surprins un peisaj superb de la fereastră. Am ieşit să mâncăm, iar eu nu m-am putut abţine să îmi cumpăr şi desert: o clătită mare cu ciocolată şi biscuiţi (Yumm!). După aceea nu am mai stat mult şi ne-am întors acasă. Trebuie să recunosc că e foarte relaxant să petreci un weekend la munte. De fiecare dată când vizitam staţiunile de pe Valea Prahovei, o făceam doar pentru o zi iar seara ne întorceam acasă. A fost foarte plăcut să mă trezesc cu un peisaj atât de minunat în faţa ochilor şi să las să intre în cameră aer atât de curat.




   Vă recomand cu căldură să alegeţi muntele ca destinaţie cât mai des, pentru ca este o oază de relaxare şi aer curat. Toate acele peisaje ne-au încărcat cu energie pozitivă, ca să nu mai spun de superbele culori ale toamnei, care fac călătoria şi mai specială.
   Şi acum, vreau să vă urez un an universitar plin de reuşite! 

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!