luni, 29 septembrie 2014

Pics of the week [78]

   Bună dimineaţa dragilor!

   Este ultima zi de luni în care sunt în vacanţă şi pot lenevi după bunul plac. De miercuri se dă startul unui nou an universitar, noi responsabilităţi, multă muncă... Nu e ciudat cum zi după zi, în timpul şcolii, ne gândim doar la muncă, oboseală, stres, iar după ce şcoala se termină, când ne uităm în urmă, vedem nişte ani minunaţi? Mie întotdeauna mi s-a părut fascinant câte lucruri ne aduce învăţământul, pe lângă funcţia propriu-zisă de a educa - ne oferă amintiri frumoase, prietenii strânse, lecţii de viaţă.
   Săptămâna care a trecut a fost una frumoasă. Am avut zile calde, însorite, dar şi zile mai reci, cu ploaie şi vânt. Fiecare tip de vreme îmi aduce sentimente amestecate; zilele însorite mă fac melancolică, mă fac să îmi doresc plimbări lungi prin parc, iar zilele ploioase îmi dau sentimentul acela că totul va fi bine atâta timp cât am o păturică moale şi o cană de ceai...
   Hai mai bine să nu o mai lungesc şi să vă arăt pozele...

Luni, Alex mi-a făcut o surpriză şi mi-a cumpărat Kinder.

Tot luni am primit de la bunica lui un buchet de flori de toamnă, din grădină. Nu ştiu exact cum se numesc aceste floricele dar îmi place să le spun "albinuţe" din cauza combinaţiei de galben şi negru.

Răsfăţ de seară - Dove Purely Pampering şi aromă de lavandă.
Miercuri am fost în Piaţa Sfatului, unde s-a instalat un fel de târg de toamnă, cu tot felul de articole. Am reuşit să îmi cumpăr, în sfârşit, un săculeţ cu lavandă. De când îl aşteptam!

Joi a venit Maria pe la mine şi mi-a adus ultimele produse comandate la Oriflame. Este vorba despre un exfoliant şi o mască hidratantă din gama Love Nature, pentru tenul mixt.

Nude nails for the weekend

Şi un mic preview pentru postarea Travel with me care urmează.


   Vă urez o săptămână frumoasă!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!