miercuri, 24 septembrie 2014

Colecţia mea de rujuri

   Bună dimineaţa ladies!

   Astăzi m-am trezit cu soare în ferestre şi am lenevit puţin în pat de dragul ultimelor zile de vacanţă. M-am gândit la postarea aceasta de mult timp, dar am aşteptat o zi ca aceasta, în care lumina să fie numai bună pentru poze.
   Să vă spun sincer, în trecut nu-mi plăceau deloc rujurile. Nu ştiu de ce, pur şi simplu îmi plăcea mai mult să port un luciu de buze decât un ruj. Mi se părea greu de aplicat, prea sobru, prea ciudat pentru mine. Vestea bună e că mi-am schimbat părerea de ceva timp şi acum colecţia mea de rujuri numără opt. Poate pentru unele din voi vor părea puţine, dar pentru cineva care acum un an nu folosea deloc ruj, credeţi-mă că 8 e o cifră destul de mare.

   După cum se observă, toate sunt de la Avon. De fapt, aşa am început să descopăr rujurile, prin intermediul Avon. Fiind reprezentant, îmi este uşor să îmi comand mostre şi produse la preţuri accesibile, aşa că am început cu un ruj simplu de la Color Trend şi am continuat să testez până mi-am lărgit colecţia.

   Dacă tot a fost primul, propun să începem cu rujul Color Trend, nuanţa Passion. Nu este foarte pigmentat, dar oferă un aspect uniform buzelor. Nici la rezistenţă nu este strălucit, dar nuanţa este superbă şi m-a cucerit.

   Rujul Ultra Color Rich, nuanţa Red 2000 a ajuns la mine din întâmplare. Cineva l-a comandat, apoi s-a răzgândit în privinţa lui şi, decât să îi fac retur, m-am gândit să îl păstrez eu. Este foarte pigmentat, culoarea este puternică şi acoperă perfect buzele. Este cea mai frumoasă nuanţă de roşu şi îmi place mult, dar nu o port foarte des. Rujul Ultra Colour Rich nu mai există în broşură pentru că a fost înlocuit de Ultra Color.

    Următorul la rând este rujul Perfect Kiss. M-a atras atunci când s-a lansat pentru că promitea atât culoare intensă, cât şi îngrijire. Prin urmare, am ales nuanţa Lacy Mauve şi îmi place faptul că este cremos şi rezistă destul de mult pe buze.

De la stânga la dreapta: Red 2000, Lacy Mauve, Passion.

   Următoarele două rujuri sunt în nuanţe nude. Acesta este Ultra Color, nuanţa Pout, un nude cu reflexii roz, care este discret, perfect pentru un machiaj cu accent pe ochi. Şi pe acesta l-am cumpărat chiar când s-a lansat şi nu am regretat. 

   Iar acum urmează rujul meu preferat. Am ales să cumpăr Luxe după ce am citit un review la Aurora Toma. Şi ea avea această nuanţă, Nude Slip, şi arăta incredibil de bine pe buzele ei, deci l-am luat. Este o combinaţie perfectă între crem şi roz, este cremos, are şi puţin luciu şi arată foarte bine atât ca atare, cât şi combinat cu alte nuanţe. Cât de curând trebuie să îmi comand altul, după cum se vede.

Pout şi Nude Slip

   Iar acum urmează cele mai recente achiziţii: rujurile Ultra Color Bold. Încă de când s-a anunţat apariţia lor, m-am decis să îmi cumpăr mostre din toate nuanţele, ca să nu aleg greşit pe baza culorilor din broşură (care de multe ori nu reflectă întocmai realitatea). Prima nuanţă cumpărată a fost Strarburst Pink, pe care am luat-o fără să o testez şi s-a dovedit a fi mai deschisă decât mă aşteptam. Apoi am decis să aştept mostrele şi să îmi cumpăr alte două nuanţe. După ce am stat vreo jumătate de oră în oglindă cu 15 mostre şi mult demachiant, m-am decis să cumpăr Hi-Def Plum şi Rapid Rose. 
   Ce îmi place cel mai mult la acest ruj este pigmentul puternic, "bold", care rezistă foarte bine. Mi se pare că sunt foarte potrivite pentru toamnă, parcă nu m-aş fi văzut vara cu astfel de culori pe buze.

Hi-Def Plum

 Starburst Pink

Rapid Rose

De la stânga la dreapta: Hi-Def Plum, Starburst Pink şi Rapid Rose

   Poate că acum că au început să îmi placă rujurile, îmi voi face curaj şi voi încerca şi alte branduri. Deocamdată am văzut ceva ce îmi place mult, Sephora Lip Stain şi cred ca îl voi cumpăra cât de curând. În rest, nu am alte idei. Poate îmi faceţi voi nişte sugestii, m-aş bucura tare mult!
  
   Aţi folosit vreunul din rujurile de aici? Care va place cel mai mult?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!