vineri, 5 septembrie 2014

Blue Shades

   Hello girls!

   Nu ştiu cum e vremea la voi, dar la Braşov nu cred să mai prindem temperaturi mari. De câteva zile este destul de răcoare şi bate uneori un vânt rece care ne aduce aminte că e septembrie şi trebuie să ne luăm gândul de la vară, rochii vaporoase şi sandale. Prin urmare, am trecut la bluze cu mâneci lungi şi tenişi.
   Ţinuta pe care v-o prezint astăzi am purtat-o ieri. Fiind foarte comodă, s-a potrivit perfect unei plimbări lungi şi temperaturii de afară.










 

    Poate nu ştiaţi, dar pe lângă roz, o altă culoare pe care o iubesc este albastru - în toate nuanţele! Aşa că m-am jucat puţin în ţinuta de faţă şi am trecut de la albastru închis pe blugi şi vestă, la bleu pe tenişi. Bluza simplă, neagră, s-a potrivit bine cu vesta înflorată şi cu geanta cu ţinte, pe care o ador. Per ansamblu, am creat o ţinută destul de simplă, dar care mie îmi place foarte mult! În ceea ce priveşte accesoriile, am adăugat doar un ceas argintiu şi colierul cu numele meu, cumpărat din Bulgaria, de la mare.

   Ce credeţi despre acest outfit? Aştept cu drag părerile voastre!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!