joi, 18 septembrie 2014

I feel like traveling

   Hello girls!

   Mi se întâmplă uneori să îmi doresc atât de mult să călătoresc, încât să mă gândesc non-stop doar la asta. Şi într-o astfel de stare sunt şi acum... Vreau să plecăm! Nu contează cât de aproape sau departe, nu contează ce vom vizita, vreau doar să simt relaxarea aceea pe care doar călătoria ne-o oferă! Am trecut printr-o perioadă stresantă, urmează să începem facultatea şi parcă am vrea să plecăm puţin înainte, doar aşa, ca o gură de aer proaspăt înainte de începerea noului an universitar.

   Toamna mi se pare un anotimp foarte bun pentru călătorii, asta în cazul în care nu plouă. De ce spun asta? Pentru că nu mai sunt căldurile acelea care te fac să transpiri în maşină până la destinaţie şi nici soarele nu mai e atât de puternic încât să faci insolaţie dacă te plimbi în miezul zilei. Temperatura e numai bună, soarele e blând, frunzele colorate transformă orice peisaj într-unul de vis... Ce să mai! Are şi toamna farmecul ei!

   Nu ştiu încă unde o să plecăm sau ce o să facem, dar ştiu că deja mi-am pus în gând să port mov! Nu am un motiv anume (în afară de faptul că îmi place mult culoarea). În plus, am în minte ideea de "nude nails and bold lips", numai bună de pus în practică din moment ce mi-am comandat două nuanţe ale rujului Ultra Color Bold de la Avon, una din ele fiind Hi-Def Plum (deci tot mov!). Cam aşa arată lucrurile esenţiale în călătoria mea:


   Nu ştiu de ce mereu asociez călătoriile cu reviste şi, mai nou, cu ceaiul AriZona. Pur şi simplu nu e moment mai bun să savurezi noutăţile unei reviste decât în maşină, spre destinaţia la care visezi deja de câteva zile. Cine e de acord cu mine?

   Şi acum, spuneţi-mi! Sunt eu singura care visează să călătorească, sau şi voi aveţi astfel de planuri?

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!