marți, 16 septembrie 2014

Pics of the week [76]

   Hello girls!

   Am avut o săptămână plină, pentru că azi am susţinut un examen de mărire a notei şi bineînţeles că m-am stresat zilele ce au trecut. Prin urmare, am lipsit şi de pe blog... Simţeam că vreau să scriu, dar când mă puneam la laptop nu îmi găseam inspiraţia. Aşa că am preferat să treacă acest examen, ca să pot reveni cu postări interesante.
   Nici poze nu am foarte multe, dar sper să vă placă cele pe care le am...


Luni am sărbătorit ziua Ioanei şi am mâncat prăjitura aceasta delicioasă cu lămâie.

Iar seara a început "distracţia".

 Flori frumoase în grădină

Am acompaniat învăţatul cu dulciuri.

Sâmbătă am pregătit un desert nou de la Dr Oetker, desert Muşuroi de cârtiţă, cu aromă de banane şi fulgi de ciocolată. E super bun!

   Am aşteptat atât de mult momentul acesta de libertate, să ştiu că am scăpat de examen, ca să îmi pot aşterne aici pe blog ideile. Vă spun de pe acum că am în minte câteva postări pentru zilele acestea!

   O săptămână frumoasă vă doresc! 

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!